המרכז הרפואי “Medica” תל אביב מציע שירות מיוחד: מוקד רפואי מהיר וזמין לפציעות ידיים ומרפק

על מנת לא להמתין שעות במיון, או להיות מטופל על ידי רופא שאינו מומחה בתחום, המוקד המיוחד במרכז הרפואי “Medica” ברמת החייל, מציע אבחון מדויק וטיפול מהיר בכל פציעה או חבלה של הזרוע, המרפק, האמה וכף היד, על ידי אורטופדים מומחים בלי זמן המתנה.

במרכז הרפואי “Medica” תל אביב קיים שירות ייחודי, מוקד רפואי מהיר לפציעות אצבעות, ידיים ומרפק, בלי להמתין שעות במיון. מהיר וזמין לפציעות ידיים ומרפק. בנוסף ליתרון המהירות של המוקד, חשוב לציין כי גם האבחון וכמובן הטיפול מתבצע על ידי רופאים אורטופדים מומחים בעלי התמחות -על בכירורגיה של היד לכל פציעה או חבלה באצבעות, בכף היד, בידיים או במרפק.

 השירות החדש מאפשר לפונים אליו לקבל טיפול מהיר ומיידי ע”י טובי המומחים בתחום, וכולל:

אבחון בידי המומחים הטובים ביותר– טיפול בכל בעיה רפואית מתחיל באבחון מדויק, קל וחומר בחבלות ופציעות של הגפה העליונה, שיכולות להיות מורכבות. פציעות אלו עשויות לערב עצבים, שרירים, גידים, מפרקים עצמות וכלי דם, שרק אורטופד מומחה בכירורגיה של היד יכול לאבחן בדייקנות. אנו מציעים לא רק אבחון המבוצע על ידי הרופאים הטובים ביותר אלא גם מכשיר Mini C-Arm (רנטגן שולחני נייד) שנמצא במרפאה. בנוסף, במוקד החדש ישנו רדיולוג (רופא מומחה בדימות) בעל התמחות ייחודית  ברדיולוגיה של היד.

טיפול באופן מידי- הטיפול האורטופדי הטוב ביותר שניתן לקבל בכירורגיה של היד מוצע לכולם. כל מה שניתן לבצע במעמד הפנייה, כמו זריקות וקיבועים, יבוצעו במרפאה כחלק מהפגישה הראשונית, ובנוסף, המרכז ערוך ומוכן במידת הצורך לקיים ניתוחי ידיים בזמינות גבוהה עם המתנה מינימלית.

הגעה לאחר המיון- המוקד פתוח גם למטופלים שכבר עברו במיון וביצעו בירור ראשוני או כאלו שקיבלו המלצה לתור דחוף אצל רופא ידיים. ניתן לקבל במוקד אבחון מוסמך לבעיה, פרוגנוזה (תחזית לריפוי הבעיה) וטיפול מיידי במרפאה, הפנייה לביצוע טיפול או ניתוח דחוף.

המוקד מטפל בפציעות וחבלות בגפה העליונה כמו:

  • פציעות ספורט.
  • פציעות אצבעות וידיים בתאונות קורקינט, דרכים או תאונות ביתיות.
  • שברים וחתכים עמוקים בחלקים שונים בזרוע.
  • חתך או קרע בגידים המיישרים או המכופפים.
  • נשיכות של בעלי חיים.
  • שיתוך או פגיעה עצבית אחרת.
  • פריקה של מפרקי כף היד או המרפק.

כתובת: רחוב הברזל 28 רמת החייל

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה