משפחה

ד”ר תמרה בראונר מונתה למנהלת אגף שיקום בבית החולים השיקומי מדיקל קר בבת ים

ד"ר תמרה בראונר מונתה למנהלת אגף שיקום ואשפוז יום בבית החולים השיקומי אינטגרטיבי מדיקל קר. במסגרת תפקידה תהיה אחראית על מערך השיקום במחלקות שיקום צעירים וגריאטרי ותוביל את אשפוז היום בבית החולים.

אגף השיקום החדש יכלול בנוסף למחלקת השיקום הגריאטרי גם 2 מחלקות שיקום צעירים ואשפוז יום ובסה”כ כ-120 מיטות אשפוז. משרד הבריאות בתהליך אישור למחלקת שיקום צעירים נוספת.

בראונר היא רופאת שיקום ורופאה פנימית בעלת ניסיון רב בשיקום כללי, שיקום גריאטרי ושיקום פגועי ראש. בעשור האחרון הובילה מערכי שיקום של עשרות מטופלים לתפקוד מלא בחיי היומיום. בתפקידה הקודם שימשה בראונר מנהלת מערך השיקום בבית בלב עומר ומנהלת רפואית ארצית של שיקום בית הרופאה משמשת מדריכה קלינית באוניברסיטת בן גוריון בנגב וכמשתתפת פעילה בארגון כנסים ותוכניות המשך לרפואה בתחום השיקום.

בראונר סיימה את לימודי הרפואה באוניברסיטת קרים לרפואה ואת הכשרתה עברה במרכז הרפואי סורוקה בבאר שבע. התמחותה כללה התמחות ברפואה פנימית ולאחר מכן התמחות ברפואה פיזיקלית ושיקום. במהלך השנים צברה הכשרות נוספות כמו אימון אולטרסאונד שרירים ושלד ומלגה בשיקום פגיעות מוח. ד”ר בראונר בעלת רישיונות מקצועיים ברפואה פנימית וברפואה פיזיקלית ושיקום וחברה פעילה באגודות מקצועיות ומדעיות, ביניהן איגוד לרפואה פיזיקלית ושיקום של ההסתדרות הרפואית בישראל.

שאולי הרציק פז מנכ”ל מדיקל קר: “הידע והניסיון הרב של דר’ בראונר יסייע בעיצובה של האגף החדש ולשילוב הטיפול האינטגרטיבי, הפיזי הנפשי והרוחני, אשר יסייע לשקם את המטופלים ולהשיבם בהקדם האפשרי לחיים מלאי פעילות. אנו בטוחים כי תקדם ותפתח את אגף השיקום על מנת לספק את השירות הנדרש לכל הפצועים במלחמה, אזרחים וחיילים כאחד”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה