טכנולוגיות רפואיות

חממת מדקס בשיתוף פעולה עם הפקולטה לרפואה של אוניברסיטת קורנל

חממת מדקס ואוניברסיטת קורנל (Weill Cornell Medicine Enterprise Innovation) חתמו על הסכם לשיתוף פעולה. מטרת שיתוף הפעולה היא לתמוך בחדשנות רפואית על ידי מענה לצרכים קליניים משמעותיים שלא נענים בדרך כלל ביום יום.

ד”ר ליסה פלקאניקה, מנהלת בכירה, המרכז לרישוי טכנולוגיה בפקולטה לרפואה באוניברסיטת קורנל אמרה, “לרופאים בפקולטה לרפואה באוניברסיטת קורנל תהיה הזדמנות לבחון פתרונות טכנולוגיים רפואיים מוצעים העונים על צרכים קליניים שלא נענו עם מעבדת החדשנות של מדקס. אנו מצפים לחבר את החידושים שלנו עם הצוות הבין-תחומי של מדקס. אוניברסיטת קורנל, בשיתוף החממה, תבחר במשותף את הפתרונות”.

מנכ”ל מדקס, שי פוליקר, אמר כי “זהו הסכם שיתוף הפעולה הראשון שלנו עם מרכז רפואי שבסיסו בארה”ב בעקבות שיתופי פעולה דומים בישראל. גישה רב-תחומית זו לחדשנות חשובה ביותר בתחום הרפואי. היא משלבת את הרעיונות והמומחיות של המהנדסים עם הידע הקליני העמוק של רופאים כדי ליצור פתרונות חדשים”.

החברות החדשות שנוצרו יקבלו השקעה ראשונית של עד מיליון דולר מחממת מדקס, הממומנת בעיקר על ידי רשות החדשנות הישראלית, ואת התמיכה השוטפת מאוניברסיטת קורנל.

תחומי העניין כוללים לב וכלי דם, אורולוגיה, פרוצדורות זעיר פולשניות, אונקולוגיה התערבותית, יישומים נוירו-וסקולריים, רובוטיקה רפואית, בריאות נשים ופתרונות דיגיטליים לניהול מחלות וטיפול מרחוק.

אודות מדקס:

מדקס הינה חממת סטארט אפים מובילה במכשור רפואי ובריאות דיגיטלית הפועלת בחסות רשות החדשנות. השותפים ומשתפי הפעולה הנוכחיים כוללים את בוסטון סיינטיפיק, המרכז הרפואי שיבא, West Pharmaceuticals ומשקיעים נוספים. בשיתוף פעולה עם שותפיה ומשתפי הפעולה שלה, מדקס מזהה ומטפחת מיזמים רפואיים בעלי השפעה גבוהה הממלאים צרכים קליניים גדולים ובלתי מסופקים בשווקים גדולים, לטובת חולים, רופאים ומשקיעים כאחד. צוות החממה עובד בשיתוף פעולה הדוק עם חברות הפורטפוליו כדי להשיג באופן עקבי אבני דרך קליניות ועסקיות יוצאות דופן בצורה יעילה בהון.

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה