5 טיפים למנהלי מוצרים עם אתר אינטרנט – לקראת 2006 /מאת בועז גנזבורג עורך מדור שיווק ומינהל

לפני כ-3 חודשים הצגנו כאן סקירה שהציגה מס’ דגשים ועקרונות לניצול נכון ואפקטיבי של אתר אינטנרט מקצועי של תרופה/טכנולוגיה. לקראת השנה העסקית החדשה הבאה עלינו, כך יש לקוות, לטובה, אנו רוצים להוסיף כאן מס’ טיפים ורעיונות נוספים שניתן ליישם בקלות ובמהירות:

  • ניוזלטר תקופתי: בטוח שיש לכם מידי תקופה (חודש/רבעון)  מה לספר ולחדש לציבור הרופאים/רוקחים המהווים מבחינתכם קהל יעד. קחו לכם כמשימה קבועה משלוח ניוזלטר מידי תקופה בה תעדכנו על תוצאות מחקרים חדשים, תכנון מחקרים חדשים, מגמות מעניינות בתחום, case studies  וכד . העיקרון – משהו פשוט, קצר וגם לא בעייתי להפצה מבחינת קבלת כל האישורים הפורמליים.

  • שאלוני משוב: כדאי לבדוק מידי מס’ חודשים מה חושבים הרופאים בסוגיות הטיפול הרלבנטי. על השאלון להיות קצר ותכליתי (1-2 שאלות), ואם ניתן לצ’פר את העונים- עדיף.

  • סלייד קיט: הכינו באתר לקט שקפים המיועדים לשיחה טלפונית או לפגישה. אלה יוכלו לשמש את הצוות שלכם במצבים שונים. אם באפשרותכם להציב שקפים שהרופאים יכולים להוריד לשימושם העצמי – מצויין ! זה עשוי למשוך עוד רופאים להכנס לאתר לשם כך.

  • כלי עזר שימושיים יום יומיים: אם קהל המטרה שלכם זקוק באופן תכוף לבצע איבחונים המבוססים על שיקלול תשובות ו/או בדיקות מעבדה, וקיים אלגוריתם העשוי לסייע להם – שיקלו ברצינות לפתח/לאמץ כזה באתר המוצר שלכם. זה עשוי להבטיח גם הרבה ביקורים לאתר, וגם לקבל קרדיט והערכה על העזרה שנתתם.

  • קורים דברים בשטח ? כל מה שאפשר לתעד ואשר עשוי לקדם את המוצר שלכם: הרצאה מכנס, הצגת מקרה וכד’ – חישבו תמיד על האפשרות לבצע תיעוד ולהציגו באתר שלכם ואתרים חדשותיים אחרים. זוהי שיטה בדוקה להגדיל פי 3-10 לפחות את קהל הצופים/מאזינים לאותם אירועים חשובים מבחינתכם. ואם לא קורה מספיק בחוץ, תמיד אפשר ליזום דיון/ראיון/פאנל מצולם/מוקלט ולשלבו.
  • 0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

    אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך