משרד הבריאות אישר את הרחבת ההתוויה של רמסימה SC (במתן תת עורי) גם לחולי קרוהן וקוליטיס

רמסימה SC קרוהן קוליטיס

משרד הבריאות אישר בימים אלה את הרחבת ההתוויה של רמסימה SC (במתן תת-עורי) גם לחולי קרוהן וקוליטיס כיבית. מדובר בבשורה משמעותית עבור חולים אלה המטופלים ברמסימה, שמעתה יוכלו להזריק את התרופה בבית במקום להפסיד ימי עבודה ולבזבז זמן יקר מדי חודש בבתי חולים על קבלת התרופה בעירוי.

התרופה מיועדת להזרקה עצמית בבית ומשמעות הרחבת ההתוויה היא שיפור עצום באיכות חייהם של חולי קרוהן וקוליטיס שמטופלים ברמסימה ונאלצו עד היום להגיע מדי מספר שבועות לכמה שעות לבית חולים על מנת לקבל את התרופה בעירוי. הרחבת ההתוויה תביא גם להפחתה משמעותית בעומס על מרכזי העירוי בתקופה שבתי החולים בתפוסה מלאה.

רמסימה IV (הניתנת במתן תוך-ורידי) מאושרת כבר כמה שנים להזרקה בעירוי לכל ההתוויות שלה: קרוהן, קוליטיס כיבית,דלקת מפרקים שגרונית, דלקת חוליות מקשחת, דלקת מפרקים פסוריאטית ופסוריאזיס. לעומתה, לרמסימה SC שמכילה את אותו חומר פעיל וניתנת במתן תת עורי, היתה עד היום התוויה רק לחולי דלקת מפרקים שגרונית. רמסימה SC (במתן תת עורי) משווקת כבר מספר שנים ברחבי העולם ונמצאת בשימוש בקרב עשרות אלפי מטופלים.  המולקולה אינפליקסימאב כלולה בסל הבריאות מזה שנים למספר התוויות ביניהן התוויות הגסטרו.
מתוקף הכללת המולקולה אינפליקסימאב, בנוסף לתרופת המקור רמיקייד כלולות גם החלופות הביוסימילאריות שלה כמו רמסימה להתוויות הנ”ל.

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה