תוצאות מבטיחות למתן Restoret לטיפול בבצקת מקולארית וניוון מקולארי גילי רטוב (מתוך הודעת חברת EyeBio)

בהודעה לעיתונות מטעם חברת EyeBio דווח על נתונים מוקדמים מהם עולות תוצאות חיוביות לטיפול ב- Restoret בחולים עם בצקת מקולארית משנית לסוכרת וכנגד ניוון מקולארי גילי רטוב. הטיפול נסבל היטב כתכשיר יחיד ובשילוב עם Aflibercept למשך 12 שבועות  עם שיפור חדות הראיה המתוקנת לצד הפחתת עובי הרשתית.

על-פי ההודעה, Restoret הדגים שיפור באנטומיה ובתפקודי הראיה בחולים עם בצקת מקולארית משנית לסוכרת ובאלו עם ניוון מקולארי גילי ניאווסקולארי. הייחודיות של Restoret הוא במנגנון הפעולה החדש לחלוטין של התרופה, אשר לא נבדק בעבר לטיפול במחלות עיניים.

תוצאות מחקר AMARONE בשלב 1b/2a הוצגו במהלך כנס ה-Macula Society Meeting והראו כי Restoret, נוגדן אגוניסט ספציפי ל-Wnt, מהווה טיפול נסבל היטב, ללא תופעות לוואי משנית לטיפול התרופתי, ללא אירועים חריגים חמורים משנית לתרופה או דלקת תוך-עינית. טיפול במספר מנות חודשיות נסבל היטב כטיפול מונותרפי ובשילוב עם Aflibercept.

בנוסף, טיפול מונותרפי ב- Restoret הדגים שיפור ממוצע בחדות הראיה המתוקנת הטובה ביותר של 11.2 אותיות וירידה ממוצעת בעובי הרשתית של 143 מיקרומטר ב-26 חולים עם בצקת מקולארית משנית לסוכרת. התוצאות היו דומות בחמישה חולים עם ניוון מקולארי גילי ניאווסקולארי שטופלו במשלב Restoret עם Aflibercept.

ממצאי מחקר AMARONE מספקים אישוש קליני למדע הבסיסי ומאשרים כי Wnt מהווה אתר קליני אפשרי לטיפול רפואי. כיום הם מתחילים במאמצי גיוס על-מנת להשלים מחקרים נוספים להערכת הבטיחות והיעילות של Restoret.

המומחים מסכמים וכותבים כי ממצאי המחקר תומכים בבטיחות ויעילות Restoret לטיפול בחולים עם בצקת מקולארית משנית לסוכרת אשר לא קיבלו טיפול קודם ובחולים עם ניוון מקולארי גילי ניאווסקולארי שלא קיבלו טיפול אחר.

מתוך הודעת חברת EyeBio

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה