אורולוגיה

עליית מדרגה בקרב השיווקי של Cialis כנגד היריבה Viagra

חברות Eli Lilly & Co. and Icos Corp. השיקו קמפיין פרסומי חדש ויוצא דופן השבוע בארה”ב. היצרניות של Cialis, טיפול ארוך משך כנגד אימפוטנציה, מבטיחות ללקוחות מאוכזבים את האפשרות לנסות את התרופות המתחרות ללא תשלום.

היצרנים מציעים לחולים שלא ניסו את התרופה בעבר דוגמית חינם לניסיון טיפול בסיאליס. חולים שאים מרוצים מטיפול הניסיון יוכלו לקבל טיפול בתרופות המתחרות Viagra ו- Levitra.

“אנו כה בטוחים בכך שגברים הסובלים מ- erectile dysfunction יעריכו את יתרונותיה של סיאליס, שאנו מוכנים לממן טיפול במוצריהן של החברות המתחרות”, מסר מנכ”ל חברת Icos. החברה מתגאה ביכולתה של התרופה להשפיע במשך 36 שעות, לעומת 4 שעות של הויאגרה והלויטרה.

חברת Pfizer, המבקשת לשמר את השליטה שלה בשוק זה, אשר הניבה לה רווח של 1.9 ביליון דולרים בשנה שעברה, יצאה לפני מספר חודשים במבצע של מרשם אחד חינם לאחר שישה מרשמים בתשלום. המתחרות, סיאליס ולויטרה, השיקו פרסומות במשבצת השידור היקרה ביותר בטלויזיה האמריקנית, במהלך משחק הסופר-בול שהתקיים בפברואר.

לויטרה שווקה מספר חודשים לפני סיאליס, אולם האחרונה מגיעה כעת לנתח שוק גדול יותר, ובאירופה אף החלה לאיים על מקומה של ויאגרה כמובילת המכירות בשוק זה. חלוקת השוק בארה”ב כיום הינה- 64.8% לויאגרה, 19.6% לסיאליס, ו- 15.6% ללויטרה.

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה