בית החולים מסב את שירות הלקוחות למוקד לשעת חירום ומפעיל מספר טלפון 1800277882 לשאלות הפונים
בשבוע האחרון מדווח בית החולים אסותא בת”א כי ישנה עלייה של 30 אחוזים בכמות הפניות למוקד שירות הלקוחות עקב החשש לביטול ניתוחים אשר אמורים להתבצע בימים אלו בבתי החולים הציבוריים. בעוד מערכת הבריאות בישראל נערכת לתרחישים הגרועים ביותר בשעה של אזעקת אמת ישנו חשש כי כל הניתוחים האלקטיביים המתוכננים שאינם מצילי חיים ידחו למועד מאוחר יותר, עד יעבור זעם. ניתוחים כגון הרניה, כריתת כיס מרה, ניתוחים אורטופדיים וכו’ עלולים לפגוע בחולים הממתינים זמן רב לביצוע הניתוחים. מצב זה עלול לגרום פגיעה נוספת באיכות חייהם של החולים ואף להחמיר אותה אם לא יבוצעו הניתוחים כמתוכנן. רבים מניתוחים אלה ממומנים ע”י הביטוחים המשלימים של קופות החולים או הביטוחים המשלימים הפרטיים.
פרופ’ יאיר שפירא מנכ”ל אסותא מרכזיים רפואיים אמר כי ” מוקד שירות הלקוחות של אסותא מקבל בכל יום בשבוע האחרון עשרות פניות שבהם נשאלות שאלות רבות על אופן הסדרת הניתוח שלא במערכת הציבורית. אנו נערכים לכל תסריט אפשרי, גם ניתוחים שאינם מצילי חיים יתבצעו כרגיל”.
כזכור, אסותא מרכזיים רפואיים מנהלת שני בתי חולים, האחד בת”א והשני בפ”ת המשרתים את מבוטחי כל קופות החולים וחברות הביטוח במסגרת הביטוחים המשלימים. בניגוד לבתי החולים הציבוריים אשר יפעלו במצב חירום במתכונת מצומצמת יפעלו שני בתי החולים של אסותא במתכונת רגילה.
לאור הגידול במספר הפניות להעברת הניתוחים המתוכננים לבתי החולים של החברה, הסב בית חולים את מוקד שירות הלקוחות למוקד לשעת חירות שמספרו: 1800277882 לבירור הזכויות והאפשרויות של הפונים.
לפרטים נוספים: יעל קופר דוברת החברה, 035244320
השאירו תגובה
רוצה להצטרף לדיון?תרגישו חופשי לתרום!