מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר מערכת גירוי חוט שדרה חדשה לטיפול בכאב כרוני (מתוך הודעת ה-FDA)

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) אישר את מערכת גירוי חוט-שדרה (Spinal Cord Stimulation, או SCS) של חברת Abbott הכוללת את FlexBurst360 לטיפול בחולים עם כאב כרוני.

המערכת החדשה מספקת הקלה על הכאב לאורך עד שישה אזורים בגו ובגפיים, כאשר ניתן לתכנת את המערכת לצרכים המשתנים הפרטניים של המטופל.

באמצעות השימוש במערכת Proclaim Plus עם FlexBurst360 רופאים יכולים לזהות את מנת הגירוי הנמוכה ביותר בכל חולה ולהתאים את המינון בהתאם לצרכיי הכאב המשתנים של החולים. המערכת כוללת גם אפשרות גישה לנתוני הטיפול באמצעות מכשיר נייד. דרך המכשיר הנייד, החולים יכולים להיכנס למרפאה וירטואלית של היצרן, המאפשרת להם לתקשר עם המטפל עם השלמת התאמות מרחוק של תנאי הטיפול לפי הצורך. למערכת החדשה המאושרת חיי סוללה של עד 10 שנים.

מטעם חברת התרופות האחראית למערכת החדשה נמסר כי ברחבי ארצות הברית למעלה מ-50 מיליון חולים סובלים מכאב כרוני ורובם סובלים מכאב בלמעלה מאתר אחד בגוף. מהנתונים עולה כי מערכת גירוי חוט שדרה סיפקה הקלה אדירה לחולים הסובלים מכאב כרוני.

המומחים מוסיפים כי הודות ליכולת המערכת לחקות דפוסים טבעיים במוח, הפלטפורמה החדשה עשויה לשנות את כללי המשחק בחולים אלו.  המערכת החדשה מאפשרת טיפול טוב יותר בחולים הסובלים מכאבים במספר חלקים שונים בגוף ובמקרים בהם חלים שינויים בדפוסי הכאב עם הזמן.

 

מתוך הודעת ה-FDA

 

לידיעה במדסקייפ

 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה