שיווק ומנהל רפואי

”חבל על הברושורים והמאמרים שאתם מדפיסים לנו, הכל הולך לפח…” מתוך הסדנא של שיווק רפואי באינטרנט

היום התקיימה הסדנא בנושא “שיווק רפואי באינטרנט” אשר הופקה ונוהלה ע”י אביעד גוז, מנכ”ל חברת מומנטום.

השתתפו נציגים של למעלה מ-10 חברות בענף אשר גילו מעורבות ועניין רב בהרצאות ובפאנל.

אנו נציג כאן באתר סיכום מפורט של יום העיון, כולל הקלטות ומצגות של מרבית ההרצאות שהתקיימו.

הנה כמה נקודות חשובות שהוצגו ע”י המשתתפים:

* ד”ר דיקר, מנהל מח’ פנימית ד’ בבי”ח השרון ועורך רפואת משפחה ופנימית ב- e-Med: “חבל על כל החומרים המודפסים שמחולקים במחלקות ובמרפאות ע”י התעמלנים. הכל הולך לפח…עדיף להעביר הפנייה למאמר/אתר

* ששון גואטה – מנהל קריאטיבי של גואטה תקשורת : ” החוכמה היא לשלב בין מדיות וערוצים וליצור גירויים להכנסת הלקוחות לאתר שבו יש את המידע/מסרים שמעוניינים להעביר”

* אביעד גוז, מנכ”ל מומנטום הדרכה: “שילוב האינטרנט בפעילויות המסורתיות כמו תעמולה, כנס , דיוור בואריאציות שונות יביא לניצול טוב ואפקטיבי יותר של מערכת השיווק. התעמולה הרפואית הקלאסית זקוקה באופן דחוף לשדרוג והשימוש בטכנולוגיות חדשות כמו אינטרנט, שיחת טלפון/אינטרנט עשוי להיות הפתרון הנכון והאפקטיבי ביותר”

* בעז גנזבורג, מנכ”ל e-Med : “גישת אתר המוצר כמרכז המידע של המוצר, שימוש מושכל בנגישות ובזמינות של האתר לשימוש תעמלנים בשטח/טלפון, וחיזוק המימד הקריאטיבי שיביא לגירוי ולעניין לבקר באתר יחד עם העברת מסר ייחודית ומקורית – כל אלה יהפכו את השימוש בערוץ האינטרנטי למכשיר רב עוצמה שיניב לחברות שישכילו לאמץ אותו באופן זה יתרון יחסי משמעותי ביותר”

בקרוב, כאמור הסיקור המלא…

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה