שיווק ומנהל רפואי

עדכוני אי-מד לתעשיה הרפואית (מאי 2005)

כמה עדכונים שעשויים להיות בעלי חשיבות מבחינתכם, כמפרסמים בפועל או פוטנציאלים בערוצי e-Med השונים:

  • שינוי בבאנר העליון – כפי שאולי שמתם לב, כעת מוצג בכל עמוד באנר עליון אחד רוחבי, המתחלף מידי דקה. ע”י כך האפקטיביות הפרסומית ותשומת הלב המושגת עולה משמעותית. בבאנר הגדול (זה שנפתח עם כניסה לכל כתבה, כמו זה שכרגע אתם ודאי רואים בצד שמאל למעלה) – אין שינוי. להזכירכם, תפקידו של הבאנר הגדול הוא להציג מעין מיני מצגת המעבירה במס’ סליידים מסרים מרכזיים של המפרסם, וכמובן למשוך את הקורא גם להקליק כדי להכנס לאתר המידע המלא).

  • הגברת שילוב של ג’מפלפאשים – הכוונה למופעים של פרסומים ה”מתפרצים” למסך. בניגוד ל”פופאפים” שהם פתיחת חלון רגיל, הג’מפלאשים המגיחים באופן שונה, ופחות צפוי , יוצרים עניין ותשומת לב רבה יותר, ו…אנו מקווים שפחות מעצבנים את הגולשים. הג’מפלאשים יכוונו בדר”כ את הגולש בסוף המופע שלהם  לאתר המידע המלא של המוצר. בתכנון הג’מפלאשים יש בהחלט מקום לחשיבה קריאטיבית ולהערכתנו יכולה להיות לג’מפלאשים מוצלחים אפקטיביות רבה בהחדרת והעברת מסרים ומידע.

  • הרחבת בסיס הג’ורנאל קלאב – הספריה הלאומית הרפואית המשרתת את סגל הדסה עין כרם והפקולטה לרפואה באונ’ העברית רכשה מנוי מוסדי המשרת את כלל הסגל הרפואי ומאפשר עיון בכל המאמרים ושימוש בכלי ההתרעה האוטומטיים האישיים לכלל הסגל, לרבות גלישה המתבצעת מביתם הפרטי של המנויים, ועיון/האזנה בספרייה/בהשאלה של התקליטורים של הג’ורנאל. המשמעות היא שהיקף החשיפה הפוטנציאלי של הג’ורנאל קלאב גדל בלמעלה מכ-2000 משתמשים. מס’ בתי חולים גדולים נוספים צפויים להשתלב בקרוב במסגרת מנוי מוסדי. יש לציין שקופת חולים מאוחדת, וקופת חולים לאומית מציגות באתר הפנימי שלהם מאמרים נבחרים של הג’ורנאל במסגרת הסדר של מנוי מוסדי ספציפי. לאחרונה אף הצטרפו כמה עשרות רוקחים מקופ”ח לאומית כמנויי ג’ורנאל רוקחים. וזאת בתוספת להרחבת היקף המנויים של הג’ורנאל קלאב לרוקחים המסובסד ע”י הסתדרות הרוקחים.

  • שדרוג החלק הויזואלי באתר – יכול להיות שכבר שמתם לב..אנו משתדלים כעת לשלב תמונות רלבנטיות לכל כתבה/סיקור/מאמר ולהגביר בכך את האטרקטיביות של תצוגת האתר. במסגרת זו הוספנו גם את תמונות עורכי המדורים והוספנו מעט מידע על כל עורך.

  • סטטיסטיקה עדכנית – בשעה טובה הגענו ל-15,000 מנויים החודש. מבחינת היקף ביקורים באפריל 2005 בוצעו 47,000 ביקורים באתר, ונצפו 379,000 דפים (שזה ממוצע של כ-8.1 דפים נצפים בכל ביקור.  בנוסף בוצעו בחודש אפריל כ-400 משלוחי ניוזלטר למנויים בהתמחויות השונות. בממוצע כל מנוי בהתמחויות רפואת משפחה, פנימית, קרדיולוגיה ורפואת ילדים מקבל 3-6 ניוזלטרס בשבוע, ושאר ההתמחויות 2-3 עדכונים בשבוע. בכל עדכון יש לפחות 4-5 אייטמים חדשים שלא הופיעו באתר בדיוור הקודם. התדירות הגבוהה יחסית הזו מאפשרת לקוראים לקרוא כל פעם מס’ עדכונים לא גדול מידי יחסית, כמובן להחשף גם להודעה שיווקית (כל ניוזלטר מכיל גם מודעה שיווקית רלבנטית), ומסבירה גם את היקף הביקורים הגבוה באתר.
  • עדכונים נוספים וחשובים הקשורים להרחבת השימוש במאגר התרופות שלנו במסגרות מוסדיות שונות ולהרחבת פעילותינו גם מול הקהל הרחב בשיתוף פעולה עם אתרים קיימים מובילים – בקרוב…

    0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה