AIDS and HIV

ספר חדש: המדריך השלם למחלות מין/מאת ד”ר עמיהוד צ’רנוב (הודעת הוצאת פוקוס)

ספר מחלות מין

ד”ר עמיהוד צ’רנוב, רופא מומחה למחלות עור ומין עם ניסיון עשיר ונדיר בתחום, מוציא לאור את “המדריך השלם למחלות מין” בהוצאת פוקוס. הספר כולל מידע מפורט על עשרות מחלות מין, כולל פרק המוקדש למחלות מין בקרב תינוקות, ילדים ובני נוער, וכן פרק המוקדש למחלות מין בקרב הומוסקסואלים. הספר מלמד מצד אחד כיצד מתרחשת הדבקה וכיצד ניתן למנוע אותה, ומהצד השני כיצד לאבחן את התסמינים באופן מדויק וכיצד לטפל במחלת המין בדרך היעילה והמתקדמת ביותר.

 

בשנים האחרונות חלה עלייה בשיעור הנדבקים במחלות מין ובמחלות אחרות המועברות במגע מיני, שמסבירה גם את העלייה החדה ברמת המודעות למחלות מין.

יחד עם זאת, ולצד ההתקדמות בשיטות האבחון והטיפול, עדיין אנשים רבים נדבקים במחלות מין שגורמות לעיתים לבעיות בריאותיות קשות וארוכות טווח. אולם אם בעבר שררו בורות וחוסר הבנה בכל הנוגע למחלות מין, היום רמת המודעות למחלות אלה עלתה משמעותית לא מעט בזכות הידע הרב שקיים בנושא.

בימים אלה יוצא לאור ספר ראשון מסוגו בישראל – “המדריך השלם למחלות מין”. הספר נכתב על-ידי ד”ר עמיהוד צ’רנוב, רופא מומחה למחלות עור ומין, בעל ניסיון של למעלה מ-40 שנה ורפרטואר עשיר של ידע בתחום.

“המדריך השלם למחלות מין” כתוב בשפה פשוטה ומובנת, ושופך אור על רשימה ענפה של מחלות מין המועברות במגע מיני, ביניהן כלמידיה, אוריאופלסמה, יבלות ויראליות של אברי המין, הרפס של אברי המין, גרדת (סקביאס), כינמת הבושת, פטרת של אברי המין וכמובן איידס.
פרק מיוחד בספר מוקדש למחלות מין בקרב תינוקות, ילדים ובני נוער. פרק זה מפרט את מחלות המין שבהן אוכלוסייה זו עלולה להידבק, תוך התייחסות לאופן ההדבקה ולדרכי הטיפול השונות.

פרק אחר בספר מוקדש למחלות שונות המועברות במגע מיני הומוסקסואלי ונובעות גם מגורמים זיהומיים שונים במערכת העיכול. פרק אחר עוסק בפירוט במחלת האיידס, לרבות דרכי טיפול חדשניות ופורצות דרך. הספר אף מכיל תמונות צבע של דוגמאות לתופעות ולנגעים שמקורם במחלות מין.

“המדריך השלם למחלות מין” כולל גם מידע על תרופות חדשניות עם יעילות מוכחת מחקרית, מתייחס לטיפולים מתקדמים במחלות מין שונות ומפרט על בדיקות מעבדה מתקדמות שקיימות היום, שרמת הדיוק שלהן עולה על זו של הבדיקות המסורתיות.

הספר מציע אלטרנטיבות לטיפולים שעלולים לגרום לנזקים רפואיים בעתיד, וחושף את הקוראים לידע רב שיאפשר להם ליהנות מאיכות חיים טובה יותר לצד מחלת המין.

הוצאת פוקוס ספרים לבריאות | 98 ₪ |

להשיג ברשתות הספרים ואתר פוקוס : https://did.li/qQClC  

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה