Allergy other

רופאים נוספים קוראים לצלב האדום לדאוג לחטופים: איגוד האלרגיה והמרכז הרפואי שמיר קוראים להעביר מזרק אפיפן לילד יגיל יעקב החטוף בעזה, הסובל מאלרגיה מסכנת חיים לבוטנים

המרכז הרפואי שמיר: נאבקים למען יגיל


פרופ’ ארנון אליצור, מנהל מכון אלרגיה, אימונולוגיה וריאות ילדים המשמש גם כיו”ר האיגוד לאלרגיה ואימונולוגיה קלינית בישראל , פנה לאחר אירועי השבת השחורה לארגוני האלרגיה הבינלאומיים בעולם בבקשה להבעת גינוי והזדהות עם מדינת ישראל.  בימים האחרונים נודע כי בין הילדים הנחטפים, נמצא גם יגיל יעקב ( בתמונה) מניר עוז , ילד בן 12 עם אלרגיה לבוטנים, אשר היה בטיפול ובמעקב אצלנו במכון בשמיר.

אתמול, פרופ’ אליצור הוציא מכתב לארגוני האלרגיה הבינלאומיים בבקשה שיפנו לצלב האדום בדרישה שנציגיו יבקרו את יגיל ויתנו לו מזרקי אפיפן- מזרק מציל חיים לילדים אלרגים (לקריאת המכתב הקליקו כאן).

המכתב הועבר באופן אישי לנשיאת הצלב האדום.  בנוסף, אנו ממשיכים ללוות את המטופלים שלנו המגוייסים בצו 8 ומשפחות מהדרום שפונו בעקבות הלחימה בייעוץ  תמיכה והכוונה מקצועית.

“בילד עם אלרגיה למזון, יש להקפיד על תזונה שאינה מכילה את המזון האלרגני וכל טעות עלולה תגרום לתגובה שעלולה להיות קטלנית. אני מחזק את ידי המשפחה ונמצא בקשר עם אימו ומבטיח להמשיך ולהיאבק ככל יכולתי לטובת יגיל , ולמען שאר החטופים ככלל. היום, 9.11.23 (חמישי) תיערך הפגנה של הצוותים הרפואיים מול הצלב האדום בתל אביב ואני מתכוון להגיע ולמחות וקורא לכל הצוותים הרפואיים להצטרף אלינו”, הדגיש פרופ’ אליצור.

במרכז הרפואי שמיר צירפו להודעה לעיתונות את סרטון אנימציה שיצרה אימו של יגיל, המתאר את שיחת הטלפון האחרונה ביניהם. לצפייה הקליקו כאן.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה