Allergy other

עדויות חדשות תומכות ביעילות ארוכת הטווח של Delgocitinib לטיפול באקזמה כרונית של הידיים (מתוך הודעת חברת Leo Pharma)

נתונים חדשים ממחקר DELTA 3, שהינו מחקר הארכה של מחקרי DELTA 1 ו-DELTA 2, תומכים ביעילות ארוכת הטווח של קרם Delgocitinib לטפול במבוגרים עם אקזמה כרונית של הידיים, כך על-פי הודעת לעיתונות של חברת התרופות Leo Pharma.

קרם Delgocitinib, מעכב JAK (או Janus Kinase), הינו קרם ניסיוני לטיפול מקומי העשוי להקל על תסמיני אקזמה כרונית של היד בדרגה בינונית עד-חמורה.

הממצאים החדשים מבוססים על נתוני מחקר DELTA 3, מחקר בשלב 3, בתווית-פתוחה, שהינו מחקר הארכה של מחקרי DELTA 1 ו-DELTA 2 בהם טופלו החולים בקרם Delgocitinib או בפלסבו פעמיים ביום למשך 16 שבועות לפני שלקחו חלק במחקר DELTA 3 שארך 36 שבועות. לאחר גיוסם למחקר, כל החולים שטופלו בעבר ב- Delgocitinib המשיכו בטיפול, בעוד שחולים שנכללו קודם לכן בזרוע הפלסבו חצו לזרוע הטיפול ב- Delgocitinib.

מהנתונים עולה כי חולים שלקחו חלק במחקרי DELTA 1 ו-DELTA 2 וטופלו בקרם Delgocitinib שמרו על השיפור הקודם לאורך 36 שבועות הטיפול במחקר DELTA 3.

בקרב חולים שנכללו קודם לכן בזרוע הפלסבו גם תועדו שיעורי הצלחה דומים לאלו שתוארו בחולים בזרוע הטיפול ב- Delgocitinib לאורך 36 שבועות המחקר. יתרה מזאת, פרופיל הבטיחות של Delgocitinib במחקר DELTA 3 תאם לפרופיל שתואר במחקרי DELTA 1 ו-DELTA 2.

מחברת התרופות נמסר כי בכוונתה להמשיך לנתח את הנתונים אודות Delgocitinib במטרה לקבוע אם מלא הפוטנציאל של הטיפול להתוויה זו. החברה מתכננת להציג את התוצאות המלאות של המחקר באחד הכנסים המדעיים הקרובים.

מתוך הודעת חברת Leo Pharma

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה