Crohn disease

לאומית ומכבי הכניסו לסל הקופה את רמסימה SC, המיועדת לחולי קרוהן, קוליטיס כיבית ולהתוויות נוספות

רמסימה

רמסימהSC (במתן תת עורי) מיועדת להזרקה עצמית ולאחרונה אושרה הרחבת ההתוויה שלה גם עבור חולי קרוהן, קוליטיס והתוויות נוספות. מטופלים ברמסימה נאלצו עד היום להגיע מדי מספר שבועות למתקני מכבי או לבתי החולים על מנת לקבל את התרופה בעירוי. מעתה חברי מכבי ולאומית זכאים לקבל רמסימה SC ולהשתמש בה באופן עצמי בביתם.

לאחר שמשרד הבריאות אישר את הרחבת ההתוויה של רמסימה SC (במתן תת-עורי) גם לחולי קרוהן וקוליטיס כיבית, נכנסה התרופה בימים אלה למכבי שירותי בריאות וללאומית שירותי בריאות. מדובר בבשורה משמעותית עבור חולים אלה המטופלים ברמסימה במתן תוך ורידי, שמעתה יוכלו להזריק את התרופה בבית כבר מהטיפול השלישי, במקום לגשת לאחד ממתקני הקופה או בתי החולים על מנת לקבל טיפול.

רמסימה IV (הניתנת במתן תוך-ורידי), המכילה את החומר הפעיל infliximab, מאושרת בישראל מאז 2016 להזרקה בעירוי לכל ההתוויות שלה: קרוהן, קוליטיס כיבית,דלקת מפרקים שגרונית, דלקת חוליות מקשחת, דלקת מפרקים פסוריאטית ופסוריאזיס. לעומתה, רמסימה SC שמכילה את אותו חומר פעיל וניתנת במתן תת עורי, אושרה בתחילה רק לחולי דלקת מפרקים שגרונית ולפני מספר חודשים להתוויות הנוספות וכעת נכללה בסל השירותים של מכבי שירותי בריאות.

רמסימה SC (במתן תת עורי) משווקת כבר למעלה מ-3 שנים ברחבי העולם ונמצאת בשימוש בקרב עשרות אלפי מטופלים אשר חוסכת להם זמן, אנרגיות, כסף ומשאבים נוספים.

 

 

 

 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה