Neuropathy

פייזר בקמפיין מודעות לכאב נוירופתי תחת הכותרת ”לכאב הזה יש שם”

במסגרת הקמפיין פותחה אפליקציית סמארטפון חדשה שתעזור לכם להגדיר מאיזה כאב אתם סובלים

פייזר, חברת התרופות מבוססת המחקר הגדולה בעולם, יוצאת במהלך חודש יוני בקמפיין חדש להעלאת המודעות לכאב נוירופתי . מטרתו הקמפיין, שנערך בשיתוף ובחסות האגודה הישראלית לכאב: העלאת המודעות למאבק היומיומי שמנהלים רבים בישראל המתמודדים עם כאב בלתי פוסק ובלתי נסבל ולסייע להם להגדיר אותו ולמצוא לו את הטיפול המתאים.

בכדי לסייע למי שנאלץ להתמודד עם כאב פיתחה פייזר, באמצעות חברת I&M , אפליקציית סמארטפון חינמית שתסייע למשתמשים להגדיר את הכאב ממנו הם סובלים ומה מקורו. להבדיל מכאבים אחרים, כאב נוירופתי קשה יותר להגדרה (הוא עלול לכאוב כמו דקירה, שריפה, מכת קור). האפליקציה תסייע למשתמשים להגדיר את הכאב אותו הם חשים ולדבר עליו עם הרופא תוך שימוש באוצר המילים המקובל בתחום הכאב. בעזרת האפליקציה יוכלו המשתמשים למפות את אזורי הכאב שלהם ולנהל מעקב יומיומי אחר הכאב ממנו הם סובלים. באמצעות האפליקציה ניתן יהיה גם לשוחח באופן מיידי עם אחות המאיישת את ה”קו החם של הכאב” ואפילו לקבוע תור לרופא.

לדברי ד”ר סילביו בריל, מנהל היחידה לטיפול בכאב במרכז רפואי תל אביב ויו”ר האגודה הישראלית לכאב, אחת הבעיות המרכזיות בתחום הטיפול בכאב נובעת מהעובדה שהסובלים מכאבים כרוניים לא תמיד יודעים כיצד להסביר את תחושת הכאב שהם חווים ולהגדיר. כאב נוירופתי, למשל, עשוי לכאוב כמו דקירה, כמו שריפה או כמו מכת חשמל ולפעמים כמו כולם יחד. אחד הקשיים הגדולים עבור מי שמתמודד עם מחלות כאב הוא להסביר לרופא את מהות הכאב המדויקת; האפליקציה תסייע להקל על השיח בין המטופל לרופא, לדבר לאבחן ביתר קלות את מקור הכאב ודרגתו וכן לבחון מהו הטיפול המתאים ביותר עבור המטופל.

עוד במסגרת הקמפיין ייפתח ערוץ מיוחד ב- YouTube , בו מסביר רופא המומחה לכאב על הכאבים השונים וכיצד ניתן לזהות ולטפל בהם. הקמפיין ילווה גם בשלטי חוצות עם QR Code המוביל לאפליקציה המיוחדת. 

מקור: יח”צ פייזר

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה