Respiratory Infections

מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר מתן Remdesivir לטיפול ב-COVID בחולים עם מחלת כבד (מתוך הודעת ה-FDA)

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) הודיע על אישור מתן Remdesivir (וקלורי) לטיפול ב-COVID-19 בחולים עם מחלת כבד בכל דרגת חומרה.

מומחים בתחום מדגישים כי האישור הנוכחי של מנהל המזון והתרופות האמריקאי את מתן Remdesivir לטיפול בחולים עם מחלת כבד מהווה צעד חשוב מאחר ובמקרים רבים אפשרויות הטיפול מוגבלות בחולים עם מחלת כבד שפיתחו מחלה חמורה משנית לזיהום ב-COVID-19.

המומחים מסבירים כי Remdesivir הינו התכשיר האנטי-ויראלי הראשון והיחיד המאושר לטיפול ב-COVID-19, בו ניתן להשתמש בחולים עם מחלת כבד בכל דרגה.

תוצאות מחקר בשלב 1 שהתבסס על המינון הנוכחי בחולים ללא מחלת כבד לא הדגימו סוגיות בטיחות חדשות.

הטיפול ב- Remdesivir ניתן בד”כ בזריקה או דרך הוריד למשך שלושה ימים בחולים שאינם מאושפזים בבית חולים ופיתחו מחלה קלה-עד-מתונה של COVID-19 והינם בסיכון גבוה להתקדמות הסיכון למחלה חמורה, כך על-פי ה-National Institute of Health. בחולים שאושפזו לבית חולים עם COVID הטיפול ב- Remdesivir ניתן בעירוי דרך הוריד למשך חמישה ימים.

במהלך חודש אוקטובר 2020, הטיפול ב- Remdesivir אושר כתכשיר אנטי-ויראלי הראשון שאושר ע”י מנהל המזון והתרופות האמריקאי בחולים עם COVID-19. מוקדם יותר השנה, מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את מתן Remdesivir לחולים עם מחלת כליות, כולל חולים תחת טיפולי דיאליזה.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה