Transplantation

השתלת אונת כבד בתינוק בן שנה ושלושה חודשים השולמה בהצלחה בבי”ח שניידר (הודעת בית החולים)

בבית החולים שניידר בוצעה השתלת אונת כבד בתינוק שסבל מאי ספיקת לב חמורה. תרומת אונת הכבד הגיע לאחר שמשפחתו של אור אשכר, שנפטר מפצעיו לאחר שנפצע אנושות בפיגוע בדיזנגוף, החליטה לתרום את איבריו. 

מבצע מורכב להשתלת אונת כבד בתינוק בן שנה ושלושה חודשים נערך לפנות בוקר במרכז שניידר לרפואת ילדים. הניתוח, שבוצע על ידי ד”ר מיכאל גורביץ, מנהל יחידת השתלות כבד במרכז שניידר, העניק לתינוק שסבל מאי ספיקת כבד חמורה את חייו במתנה. ההודעה על תרומת אונת הכבד הגיעה אתמול אחר הצהריים מהמרכז הלאומי להשתלות, בעקבות החלטתם האמיצה והאצילית של בני משפחתו של אור אשכר ז”ל שמת מפצעיו לאחר שנפגע אנושות בפיגוע בדיזינגוף, לתרום את איבריו.

אמו של התינוק ביקשה למסור כי ״אנחנו מכירים את אור רק מהתקשורת. בימים האחרונים התפללנו עליו ביחד עם כל עם ישראל שישוב לאיתנו. אנחנו מוקירים תודה ומודים כל כך למשפחתו שעשו מעשה כזה אצילי באחד הרגעים הקשים שלהם בחיים. אנו מרגישים שמהיום לקטן שלנו יש משפחה נוספת”.

ד”ר מיכאל גורביץ אמר כי “תרומת אונת הכבד העניקה לתינוק הזדמנות לחיים חדשים. אנו אסירי תודה למשפחות התורמות ורואים בכל השתלה הזדמנות לעודד את המודעות להשתלות איברים מצילות החיים בקרב הציבור”.

תמונת הכותרת: התינוק לאחר ההשתלה ואמו. התמונה באדיבות המשפחה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה