אלרגיה

ד”ר שרון אלרועי בתדרוך לתקשורת בנוגע למקרה הפוליו: הדגש שלנו כרגע לוודא שכל הילדים בעיקר ממחוז ירושלים יהיו במצב החיסוני הכי טוב שלהם

בתדרוך לתקשורת שעסק בחששות להתפרצות נגיף הפוליו אמרה היום ד”ר שרון אלרועי פרייס  :

“הדגש שלנו כרגע לוודא שכל הילדים בעיקר ממחוז ירושלים יהיו במצב החיסוני הכי טוב שלהם שזה אומר להשלים את החיסונים לפי המלצות משרד הבריאות – מדובר בארבעה חיסונים שניתנים בשנת החיים הראשונה. ההמלצה כרגע קצת להקדים את החיסונים – ראשון בשישה שבועות, שני ב-12 שבועות – כדי לוודא שמגנים על הילדים כמה שיותר מהר.

כרגע יש עשרה מגעים בתוך המשפחה, ועוד כ-20 מגעים בגן. בהתאם לתוצאות הבדיקות יוחלט עד כמה אנחנו צריכים להרחיב. יש מקומות שבהן רמת החיסוניות בירושלים היא נמוכה – ושם חייבים כבר עכשיו לעודד את המשפחות להביא את הילדים לחיסונים

החשש של משרד הבריאות הוא שמקרה ראשון זה מאז 1989 מהווה למעשה רק את קצה הקרחון ושעלולים להיות מאות מקרים נוספים של הדבקה.

עוד נמסר כי  רופאי בריאות הציבור קוראים “להוביל מאמץ מרוכז בחיסוני השגרה נגד פוליו, בד בבד עם חיסון הקהילות בסיכון מוגבר. האיגוד של רופאי בריאות הציבור קורא לתגבר את לשכות הבריאות בציוד ובכח אדם ולהשלים את חקיקת החוק המעודד התחסנות.”

לדיווח בכאן 11

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה