דרמטולוגיה

לראשונה בישראל – כנס ייחודי בנושא טיפול בצלקות, יום רביעי ה-22 לפברואר 2017, בין השעות 08:15-17:00 במלון דן תל אביב.

כנס ייחודי, ראשון מסוגו בעולם, בנושא טיפול בצלקות יתקיים בישראל. הכנס הינו יוזמה משותפת של מחלקות עור וכירורגיה פלסטית במרכז הרפואי איכילוב. מדובר בכנס שמוקדש כולו לטיפולים הניתוחיים והלא ניתוחיים בצלקות, לאחר טראומה (לאור הניסיון הרפואי הישראלי הרב בטיפול בצלקות של נפגעי טרור וחיילים) ובעקבות מחלות שונות.

בכנס ישתתפו למעלה מ-300 רופאי עור ופלסטיקאים מכל המחלקות בארץ ויגיעו אליו טובי המומחים מאירופה ומארה”ב על מנת להציג את הידע העדכני ביותר בתחום הפתוגנזה והטיפול בצלקות.

הכנס יכלול שני מושבים:

המושב הראשון מוקדש לצד האישי / פרטי / רגשי של הצלקות. במושב זה תעלה נפגעת אירוע טרור, הגברת עדי מוזס שתספר את סיפורה האישי ולראשונה מאז הפיגוע שהתרחש בשנת 1987 היא תעבור טיפול ראשון בצלקות במהלך הכנס.

החלק השני של הכנס  יכלול סדנאות מעשיות ב-3 מוקדים. בכל מוקד יהיה מפגש של רופא עם מטופל הסובל מצלקות. לאחר הצגת המטופל, הרופא יבצע בשידור חי מחדר רופא, טיפול בצלקות (מכוויות, טראומה, ניתוחים, אקנה וכו’) כשהצילום ישודר לאולם בו יושבים שאר משתתפי הכנס.  לאחר הכנס, במסגרת המרכז המשולב לאסתטיקה שבמחלקת עור באיכילוב, אנחנו נמשיך את הטיפול והתוצאות הטיפוליות יוצגו בכנס הבא בעוד שנה.

לדברי ד”ר אופיר ארצי, ממחלקת עור ומנהל המרכז המשולב לאסתטיקה ויוזם הכנס “צלקת מהווה סיבוך שכיח של תהליך ריפוי פצע וכרוכה בתחלואה אסתטית תפקודית ופסיכולוגית. ב-20 השנים האחרונות חלה התקדמות עצומה בהבנת הפתופיזיולוגיה של צלקות שונות ובמקביל התפתחו שיטות ופרוטוקולי טיפול. הכנס יחשוף לצוותים הרפואיים בישראל ולמומחים שמגיעים מרחבי העולם את מיטב הטכנולוגיות והשיטות הרפואיות המתקדמות לטיפול בצלקות. לצוותים הרפואיים במדינת ישראל נסיון עשיר בטיפול בצלקות ואף פעם לא התקיים כנס ייעודי בנושא. אנו באיכילוב שמחים להוביל את התחום למען החולים בישראל”.

לתוכנית הכנס המלאה – לחצו כאן בבקשה

נמסר על ידי אבי שושן, דובר המרכז רפואי תל אביב איכילוב

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה