דרמטולוגיה

שת”פ בין כללית אסתטיקה ל”היירסטטיקס”: פתרון חדשני וייחודי לדלילות שיער והתקרחות נשית – הזרקת שיער סינתטי לנשים

 
חברת “היירסטטיקס” הוקמה על ידי זוג יזמים  ישראליים במימון של משקיעים מישראל ומשוויץ ובסיוע המדען הראשי במשרד הכלכלה.  החברה פיתחה מוצר המוזרק בהליך ייחודי ע”י מומחים לכירורגיה פלסטית או מומחים לרפואת עור ברשת כללית אסתטיקה  ההליך מאפשר לראשונה להזריק שיער סינתטי לאזורי התקרחות אצל נשים. ד”ר עמוס לויאב, רופא ראשי ב’כללית אסתטיקה’ :”מדובר במהפכה של ממש עבור נשים, ובפתרון שעשוי לעיתים לשנות חיים”

כ-%40 מהנשים סובלות מהתקרחות בשלב כלשהו בחייהן. אובדן שיער אצל נשים עשוי לפגוע בדימוי העצמי, לגרום לדיכאון ולפגוע באופן דרמטי באיכות החיים. הליך השתלת שיער בעייתי מאוד לנשים מאחר ומדובר בפרוצדורה שנמשכת לאורך תקופה ודורשת גילוח של האזור המושתל. הפתרונות שקיימים כיום לנשים הם מוגבלים וכוללים: שזירת שיער, הסוואת האזור הקירח על ידי אבקה בצבע השיער, הדבקת תוספות שיער או שימוש בפאה מלאה או חלקית, אולם לכל אחד מהם חסרונות משמעותיים 
שיטת “היירסטטיקס” החדשנית המוצעת ברשת ‘כללית אסתטיקה’ מהווה מהפיכה של ממש בתחום.
מדובר בשיטה הראשונה בעולם המאפשרת השתלת שיער סינתטי אצל נשים שסובלות מהתקרחות  או דלילות שיער. “היירסטטיקס” הנה פרי פיתוח ישראלי, ושיטתה מבוצעת בהצלחה כבר בכמה מדינות בעולם. לאחרונה זכתה החברה במקום הראשון בפרס החדשנות של IMCAS  תערוכת הדרמטולוגיה האסתטית החשובה באירופה .
הטכנולוגיה החדשנית פותחה על ידי דביר קרן , מדען – ממציא ישראלי, שכבר רשם פטנטים על שורת מכשירים רפואיים שפיתח בתחום הקרדיולוגיה והכירורגיה. פיתוח המוצר נעשה במימון של משקיעים מישראל ומשוויץ ובסיוע המדען הראשי במשרד הכלכלה,  ונרשם כפטנט מוגן. לצורך ייצור הטכנולוגיה  והשיווק הוקמה חברה ישראלית-שוויצרית בשם hairstetics .  
ד”ר עמוס לויאב, רופא ראשי ב’כללית אסתטיקה’: “החלטנו על שיתוף הפעולה עם  ‘היירסטטיקס’ לאחר שנוכחנו כי מדובר במהפכה של ממש עבור נשים,  ובפתרון שעשוי לעיתים לשנות חיים. הטכנולוגיה מתאימה לרוב הגדול של הנשים שסובלות מבעיות הידללות שיער או התקרחות, בטוחה לשימוש, בעלת אישור ממשרד הבריאות ואף זכתה באישור  CE  של האיחוד האירופי. מעבר לכך, רופאים כירורגיים בכללית אסתטיקה שהוכשרו לכך מבצעים את הזרקת השיער, מה שמעניק ללקוחות שלנו ביטחון מלא בהצלחת התהליך”. 
ההשתלה מתבצעת ברשת ‘כללית אסתטיקה’ בהרדמה מקומית רק על ידי  מומחים בכירורגיה פלסטית או ברפואת עור. על מנת לוודא שההליך יצליח הוא מתחיל בהזרקת קבוצה קטנה של שיער סינתטי (כ-48 שערות בלבד). לאחר מכן, המטופלת נשלחת לביתה ומקבלת טיפול אנטיביוטי באמצעות משחה
וכדורים למשך כמה ימים, על מנת לוודא כי הגוף הזר נקלט בקרקפת ושאין זיהום. רק בשלב זה  ולאחר 6 שבועות מתחיל ההליך המלא של ההזרקה בהתאם למספר השערות הסינתטיות שיש להזריק (כ-600 בממוצע).  
במהלך הפעולה הרופא מזריק לקרקפת בכל פעם בלחיצה אחת “מחסנית”  שמכילה עד 25 שערות סינתטיות. ה”עוגן” מתרחב מתחת לעור הקרקפת ומבטיח את יציבות השערה המושתלת. 
לשיטת היירסטטיקס  יתרונות ברורים: בשיטה זו מושתלות בכל פעם עד 25 שערות  סינתטיות, מה שהופך את התהליך למהיר וקל ומעניק פתרון נהדר לשיער באזורי ההתקרחות. ה”עוגנים” המותקנים בקצה השערות המושתלות מבטיחים כי השיער המוזרק יהיה עמיד ויציב לאורך זמן רב, בין שלוש לחמש שנים.  בשיטת   היירסטטיקס  ניתן להזריק  סוגי שיער  סינתטי  שונים לרבות שיער מתולתל, ובשיער המושתל אפשר לטפל בדיוק כמו בשיער טבעי. יש לציין כי השיער המוזרק מוצע בשלל צבעים, למעט ג’ינג’י ולבן. 
מנהלת רשת כללית אסתטיקה לימור רפאל-בלפונטה: “מתוך הקשבה לצרכי הלקוחות,  עלתה ההבנה כי יש צורך אמיתי במתן  מענה  לנשים הסובלות מהתקרחות או דלילות שיער, ואנו מאוד מאמינים בפתרון הזה. שיטת היירסטטיקס מצטרפת לרשימת הטיפולים האסתטיים המוצעים  ברשת  המבוצעים על ידי רופאים מנוסים שהוכשרו לכך ומאפשרת ליהנות מתוצאות איכותיות”.
מנכ”ל  היירסטטיקס אורן נאמן: “אנחנו גאים מאוד בשיתוף הפעולה עם  “כללית אסתטיקה”  רשת המרפאות האסתטיות הגדולה בישראל. אנו מאמינים שבכך ננגיש את HAIRSTETICS  לנשים רבות הסובלות מאיבוד שיער , בהליך קצר, בעל תוצאה מיידית ובמינימום אי נוחות” .  

1 תגובה

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה