29 בפברואר – יום עיון ”האם הלקוח תמיד צודק?”- דיון בהתמודדות עם אלימות כלפי צוותים רפואיים

החוג למינהל מערכות בריאות והחוג לסיעוד באקדמית עמק יזרעאל מקיימים ביום רביעי הקרוב ה-29.2.12 יום עיון בנושא: “האם הלקוח תמיד צודק? – דיון בהתמודדות עם אלימות כלפי צוותים רפואיים”

יום העיון יתקיים באודיטוריום 300, בניין 6, קמפוס האקדמית עמק יזרעאל.

ביום העיון ישתתפו מנהלי ארגוני בריאות בכירים באזור, נציבת קבילות הציבור במשרד הבריאות, גב’ אתי סממה, מנהלי בתי חולים, מנהלות סיעוד ואנשי אקדמיה.

יום העיון מאורגן ע”י פורום ארגון לומד- פורום ייחודי ללמידה ארגונית המשותף לאקדמית עמק יזרעאל: החוג למינהל מערכות בריאות והחוג לסיעוד ולארגוני בריאות שונים באזור. בפורום משתתפים ראשי החוגים ומרצים יחד עם נציגים של בתי החולים “העמק”, “פוריה”, “שער מנשה” ו”המשפחה הקדושה” בנצרת ונציגים משירותי הבריאות בקהילה כללית ומכבי.

שיח זה מחבר בין המחקר לבין העשייה בשדה הקליני ומאפשר הידברות בין כל הגורמים על בסיס מקצועי עם תמיכה אקדמית. כמו כן הוא מאפשר צמצום הזמן בין ביצוע מחקרים לבין יישומם בשטח ומסייע בקידום היכולת המחקרית של עובדי הבריאות בשדה הקליני. זו דרך ייחודית שנועדה למצות את האיכויות של שני הגורמים ולקדם את העשייה המקצועית של שניהם.

כחלק מתהליך הלמידה הארגונית בחרו חברי הקבוצה לעסוק השנה בנושא הכאוב והשכיח לצערנו של אלימות כלפי צוותים במערכת הבריאות. ביום העיון יוצגו ממצאים ראשוניים של מחקר בנושא זה ותעלה לדיון השאלה: “האם הלקוח תמיד צודק”? על כל השלכותיה.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה