רפואה דחופה

דר’ אריה סורוקסקי מצטרף לבית החולים מדיקל קר כיועץ רפואי בכיר למחלקות המונשמים והשיקום הנשימתי (מדיקל קר)

מדיקל קר מינוי סורקסקי
דר' סורוקסקי הוא מומחה בינלאומי בתחום גמילה מהנשמה, ומנהל היחידה לטיפול נמרץ כללי במרכז הרפואי וולפסון

דר’ אריה סורוקסקי, מומחה ברפואה פנימית וטיפול נמרץ מצטרף למדיקל קר בית החולים השיקומי אינטגרטיבי מדיקל קר בבת ים.
במסגרת תפקידו יהיה אחראי על התווית מתודולוגיה ותהליכי גמילה מהנשמה במחלקת השיקום הנשימתי,  ויתאים תוכנית טיפול לכל מטופל שנדרש לעבור הליכים אלה.

סורוקסקי משמש כיום מנהל היחידה לטיפול נמרץ במרכז הרפואי וולפסון. מאז ינואר 2011 מסונף לבית הספר לרפואה סאקלר באוניברסיטת תל אביב ומלמד טיפול נמרץ באוניברסיטה. במסגרת תפקידו בוולפסון הוביל תהליכי גמילה מהנשמה לאלפי מטופלים.

סורוקסקי נחשב הבכיר והטוב מבין הרופאים בארץ המתמחים בשיקום נשימתי בתקופת התפרצות מגפת הקורונה, הוביל את היחידה לטיפול בקורונה בבית החולים וולפסון וטיפל בחולים עם בעיות נשימה קשות שהתמודדו עם הנגיף. סורוקסקי אף הוביל מחקר קליני בינלאומי על Covid-19 חמור. הוא ניהל שורה של מחקרים חדשים פורצי דרך בתחום הנשמה וכתב ספרים בנושא.

שאולי הרציק פז מנכ”ל מדיקל קר, אומר עם מינוי של סורוקסקי “המלחמה הנוכחית תביא, לצערנו, לעלייה בכמות הפצועים הדורשים שיקום, ובהם אלה שזקוקים להנשמה ולשיקום נשימתי. אנו מצטרפים למגמה הארצית של הגדלת כמות מיטות השיקום ובמסגרתה פותחים גם מחלקה נוספת לסור כרוניים ולשיקום נשימתי. כך תורחב כמות המיטות במחלקות השיקום הנשימתי ל-50 מיטות. מחלקות אלה הן היחידות בישראל בהן החולה מאושפז בחדר יחיד. ניסיונו הרב של סורוקסקי לגמילה של רבים מהפצועים מהנשמה, על מנת לסייע ולהחזירם מהר ככל האפשר לחיים פעילים ככל שניתן”

סורוקסקי סיים את לימודי הרפואה בפקולטה לרפואה פקס בהונגריה. הוא בעל תואר שני (MHA) במנהל הבריאות בפקולטה לניהול באונ’ תל אביב. בנוסף, הוא גם התמחה באסף הרופא ברפואת טיפול נמרץ, וכן ביצע התמחות על בטיפול נמרץ כללי בטורונטו בקנדה. דר’ סורוקסקי חבר בהסתדרות הרופאים בישראל ובאגודה הישראלית לרפואת טיפול נמרץ.

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה