AMA מגבה אימוץ על-ידי זוגות בני אותו מין

ארגון הרפואה האמריקאי (AMA) ערך לאחרונה הצבעה לגיבוי הצעת חוק המאפשרת אימוץ על-ידי זוגות לא מסורתיים, הכוללים בני זוג מאותו מין וזוגות הטרוסקסואליים שאינם נשואים.

נציג של האקדמיה האמריקאית לפסיכיאטריה של הילד והמתבגר, ד”ר Fassler, טוען כי קיימים מספר מחקרים שהראו כי ילדים שגדלו בבתים בהם שני הורים מתפקדים טוב יותר מילדים שגדלו במשפחה חד-הורית, ללא קשר להעדפה המינית של ההורים. הוא מסביר כי המדיניות החדשה מדגישה את הצורך של AMA לפעול בהתבסס של המדע ולא על דעות ואמונות אישיות.

הוא מציין כי דחיית הורות משותפת של משפחות לא-מסורתיות נמצאו הילדים בסיכון לאובדן הביטוח הרפואי, במידה וההורה החוקי איבד את הביטוח הרפואי שלו. יתרה מכך, אם ההורה החוקי איננו מסוגל להגיע להחלטה רפואית, עלול להדחות מתן הטיפול הרפואי לילדים המאומצים.

Adam Levine, סטודנט לרפואה, אומר כי כיום ישנם מיליון ילדים חסרי ההגנה החוקית הניתנת לילדים במשפחות מסורתיות. הוא מסביר כי ב-11 מדינות בארצות הברית הותר כבר אימוץ מסוג זה והוא מעודד את AMA לתמוך בחקיקה דומה ב-39 המדינות הנותרות.

ד”ר Pan, רופא ילדים, נציג מן האקדמיה האמריקאית של רופאי הילדים (AAP), אומר כי לא קיים הבדל בין ילד להורים מאותו מין לבין ילד שגדל בקרב הורים הטרו-סקסואליים. הוא מוסיף כי ה-AAP ביצעה מחקר מקיף במשפחות לא מסורתיות לפני שאימצה את המדינויות התומכת באימוץ על-ידי זוגות בני אותו המין ועל-ידי זוגות שאינם נשואים.

ועדה של AMA שבדקה את המלצת האימוץ ממליצה כי הענין יופנה לחבר הנאמנים. ראש הועידה, ד”ר Fischer, טוען כי הועדה תומכת בכוונת ההחלטה, אך מכיוון ש-AMA עוסקת בנושאים לאומיים, קיים חשש בנוגע לחוקיות ההתערבות שלה בנושאי החקיקה במדינה.

הנציגים אישרו את החלטת האימוץ ברוב של 316 לעומת 130. לאחר ההצבעה אמר ד”ר Fassler בראיון כי ההצבעה מעידה כי AMA מתרחקת מהאג’נדה השמרנית אל אזורים בהם המדינויות מתבססת על המדע.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה