עדכוני e-Med יוני 2004 למפרסמים באתר

1. נתונים סטטיסטטיים:

א. בחודש מאי נמדדו הנתונים הבאים: 45,769 ביקורים באתר, 1,829,000 היטים, 443,687 דפים נצפים , GB 11.95 של תעבורה נתונים (bandwidth )

ב. מס’ המנויים נכון להיום – 12,750 , המתפצלים ל-32 אתרי התמחות שונים. קרוב ל-800 מנויים הם מנויים בתשלום (ג’ורנאל קלאב, ג’ורנאל און ליין, ג’ורנאל פדיאטרי, ג’ורנאל רוקחי)

2. נפתחו המדורים החדשים הבאים: טיפול נמרץ, אלרגיה (בקרוב גם אתר האיגוד הישראלי לאלרגיה ואימונולוגיה יעלה לאוויר בצמידות אליו), מחנכי סוכרת.

3. נפתחה תכנית בונוסים הדדית למפרסמים הקבועים באתר המאפשר השגת גידולים משמעותיים ברמות חשיפה ללא תשלום קבוע מראש, אלא על בסיס השגת יעדי מכירות.

4. ב-12/7 תתקיים סדנא שתעסוק בשיווק רפואי אינטרנטי בהדרכתה של חברת מומנטום. בסדנדא יידונו גישות והמלצות הנוגעות לבניית אתרי מוצרים, בניית קמפיינים שיווקיים אינטרנטיים במשולב עם פעילות שטח, ועוד. זאת אמורה להיות סדנא בעלת חשיבות רבה, שתאפשר דיון והחלפת דיעות בנושא מרתק וחשוב זה.

5. פרוייקט עלוני תרופות אלקטרוניים בשיתוף עם הר”י ובאישור היועץ המשפטי של משרד הבריאות יוצא סוף סוף לדרך. בימים הקרובים יופץ חוזר בנושא שיאפשר מילוי חובת הדיווח על עלון חדש או מעודכן באופן קל ויעיל.

6. ברכות לאיגוד הגסטרו, האלרגיה, החברה לחקר הכבד, חיפ”ק אשר מצטרפים לאיגודים שבחרו להפעיל את אתריהם בשיתוף ובצמידות ל-e-Med : קרדיולוגיה, גריאטריה, נאונטולוגיה, ןכאב.

7. גידול מרשים נרשם בחודש האחרון בפעילויות ממוקדות: פרסום ממוקד בידיעות רלבנטיות, סיקור כנסים ייעודיים בחסות מוצר/חברה ספציפיים, דיוורים מיוחדים לקידום ידיעה רלבנטית, ועוד.

אין ספק שהערוץ האינטרנטי שלנו הפך להיות ערוץ מרכזי ומשמעותי עבור הקהיליה הרפואית בישראל. מבחינת הגורמים העוסקים בשיווק לקהיליה זו, נראה כבר שהשימוש השיווקי בערוץ האינטרנטי כבר אינו שאלה של “האם” אלא “איך “. הסדנא של ה-12/7 עשוייה לסייע בבחינה של חלופות וגיבוש אסטרטגיות, ומנהלי השיווק, המוצרים והצוותים בתעשיה מוזמנים לקחת חלק ביום העיון. יהיה מעניין…ומועיל.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

  • טבע מדווחת על ירידה של 3% בהכנסות הרבעון השני ב-2022 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021

    טבע מדווחת על ירידה של 3% בהכנסות הרבעון השני ב-2022 בהשוואה לרבעון המקביל ב-2021

    טבע מפרסמת את הדו”חות הרבעונים שלה. להלן עיקרי הנתונים מתוך ההודעה לתקשורת: הכנסות של $3.8 מיליארד מגמת ההכנסות הושפעה משינויי שערי חליפין והתגברות התחרות בקופקסון.שהובילה לירידה מ-750 מיל’ $ ל-700 מיל’ $ הרווח השנתי לפני מס ופחת – 4.70-5.0 מיליארד $. מר קאר שולץ, נשיא ומנכ“ל טבע ציין:  “הביצועים של טבע ברבעון השני של שנת 2022 היו […]

  • כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

    כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

     כנס הביומד אירח לראשונה בישראל משלחת ממשלת דובאי בראשות עבדאללה בן מוחמד אל-חאמד, יו”ר משרד הבריאות אבו דאבי (DoH), הרגולטור של מגזר הבריאות באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, במהלכה נפגשה המשלחת עם מספר גורמים, משקיעים ויזמים ישראלים. המשלחת הגיעה לכנס לשמוע ולהכיר חברות וסטראטאפים ישראלים ובין היתר להגברת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחומי הבריאות, […]

  • מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    צופי הטלוויזיה, ביניהם גם אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תהו מן הסתם מדוע חברת קנאביס רפואי שבראשה עומד פרופ’ זאב רוטשטיין מציגה קמפיין פירסומי בהיקף נרחב על תרופות שבכוונתה לפתח… כעת בכתבה בדהמרקר נפתרת התעלומה… מסתבר שהפירסום הנרחב מוענק לחברה ללא תשלום אלא עבור רכישת בעלות בחברה כשמטרת הקמפיין היא לבצע גיוס המונים. לכתבה בדהמרקר

  • 2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים  לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    במרץ 2020 נכנסו לעידן חדש, עידן הקורונה. בשנתיים האחרונות השוק מתנהל בהתאם למצב התחלואה: הפעילות מול הקהלים המקצועיים חזרה לסדרה יחד עם זאת כשיש  גל תחלואה יש האטה ו”סגירת דלתות” למפגשים פיזיים.  הפתרונות שנראו כפתרונות לטווח קצר, הפכו לחלק קבוע בהתנהלות המקצועית וערוצי הדיגיטל הפכו משמעותיים בתמהיל הפעילות של חברות התרופות. ההתפתחות בקשרי העבודה וכלים […]

  • יד ראשונה מרופא מדורג

    יד ראשונה מרופא מדורג

    מיזם דירוגים חדש של חברת דן אנד ברדסטריט בוחן בחודשים האחרונים מאות רופאים מכל רחבי הארץ וזאת בכדי לדרג את רופאי ישראל לפי מדד איכות מקצועי, “רופאים יודעים שעל מנת להיכלל בדירוג החדש, עליהם להציג סטנדרט גבוה ומובילות מקצועית לאורך זמן” אומרת אפרת שגב, סמנכ”ל דאטה ואנליזה בחברת דן אנד ברדסטריט, “המטרה שלנו היא שהפציינט […]

  • מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה  בן נון

    מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה בן נון

    מדינת ישראל הלכה לבחירות רביעיות בשנתיים האחרונות וכעת יש שיח על בחירות חמישיות, התוצאות מראות תמונת בחירה די דומה, ופה עולות שתי שאלות: האם יהיה שינוי? מה מניע את הציבור “האדיש” לצאת ולבחור? האם האג’נדה של המפלגות לא מספיקה? ואולי הריבים בין המפלגות והמהלומות האחת בשנייה הם שיצרו את ה”אדישות”? מה  מניע אותנו לקבל החלטות? […]

  • תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    הודעת איגוד השיווק תוכן רפואי הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר היום. בניגוד לכל תוכן שיווקי אחר, תוכן רפואי שחברות פארמה וגופי בריאות מספקים עשוי להשפיע על הבריאות של מי שקורא אותו ועל החלטות טיפוליות. מנהלי השיווק בחברות הפארמה נאלצים לנווט בין טיפות הרגולציה ולצרכני תוכן רפואי ב-2021 יש ציפיות גבוהות מאי פעם. בתעשייה שבה הדברים […]

  • חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    מוגש מטעם דן אנד ברדסטריט אחת ההחלטות הקריטיות לכל פציינט היא הבחירה ברופא המטפל הנכון עבורו כאשר אנו עומדים בפני החלטות הנוגעת לחיינו, אנו דואגים לבצע סקרי שוק, לחפש המלצות או אזהרות. רבים מהשירותים המוצעים מגובים בפלטפורמות דירוג והשוואה המאפשרות לברור בין האפשרויות הקיימות ולהחליט מי נותן השירות המתאים ביותר עבורנו. נראה כי כיום אנו […]

  • וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה / מאת פסיה בן נון 2020, שנת הקורונה, הייתה מאתגרת ביותר. חוקי המשחק השתנו; האמונה שהניעה את שוק הפרמה ש-“מפגש פנים אל פנים” הינו הערוץ הכי טוב לקידום אפקטיבי, התנפצה אל מול המגבלות והסגרים. המעבר אל ערוצי הדיגיטל היה הכרחי, במיוחד כתחליף למפגשים פרונטאליים גדולים וכנסים. מפגשי F2F עברו, גם […]