משפחה

כנס אוכלים בריא 6 – כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל יתקיים בתאריכים 10-11 ביולי בתיאטרון גבעתיים

“אוכלים בריא 6”, כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל, יתקיים זו השנה השישית ברציפות בתיאטרון גבעתיים. בתוכנית: הפנינג שכולו בריאות, ידע וטעם, עם הרצאות מגוונות של מיטב המומחים, סדנאות בישול בריא, מתחם תוסס של דוכנים והצגות ילדים מעשירות בנושא בריאות

בשנים האחרונות גוברת המודעות לחשיבות ניהול אורח חיים בריא, ורבים עורכים שינויים תזונתיים ומאמצים ידע, טכניקות ומתכונים לבישול בריא במטבח הביתי. לאלה המבקשים להעמיק את ידיעותיהם ולאלה העושים את צעדיהם הראשונים בתחום זה, מתקיים זו השנה השישית ברציפות הכנס השנתי “אוכלים בריא 6”, כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל מייסודם של פורטל התזונה Eatwell והוצאת הספרים פוקוס.

כנס “אוכלים בריא 6”, המתקיים בתיאטרון גבעתיים בתאריכים 10-11 ביולי, משלב הרצאות מקצועיות מעשירות של מיטב המומחים לצד סדנאות בישול מעשיות המעניקות כלים יעילים לשינוי תזונתי, וזאת במטרה להעלות את המודעות הציבורית להשפעת התזונה על איכות החיים ולהביא לקהל ידע עדכני, אמין ונטול אינטרסים של חברות מסחריות. בנוסף להרצאות, הקהל הרחב מוזמן ליהנות ממתחם תוסס וצבעוני של עשרות דוכנים, אשר יציעו מוצרי בריאות מגוונים, ביניהם ביתני אוכל עם מנות בריאות ומזינות, ספרים מקצועיים, ציוד למטבח בריא וכלי בישול, תוספי תזונה ושלל פתרונות טבעיים לאורח חיים בריא. ביום שישי יתקיימו שתי הופעות לילדים ולכל המשפחה בנושא בריאות: המופע המוסיקלי “ביסים של בריאות” עם מיכל צפיר ומופע חווייתי של ד”ר מולקולה. הכניסה למתחם הדוכנים ולמופעים חופשית.  

בין ההרצאות בכנס: ד”ר גיל יוסף שחר יסביר מהו ניקוי רעלים וכיצד לבצע אותו בצורה בטוחה, אביב לביא ירצה על מזון מקיים ועל ההשפעות הסביבתיות והמוסריות של תעשיית המזון, ד”ר מיכאל ויינפאס יפרט על תזונה אנטי דלקתית וכיצד היא מונעת מחלות, ד”ר עדיאל תל-אורן יסקור את נושא ההנדסה הגנטית במזון והשפעותיו על הצרכנים, החקלאים והסביבה, יובל עילם יעניק כלים מעשיים לשינויים בהרגלי התזונה, דליק ווליניץ יספר על מסעו האישי לריפוי ועל הישרדות בעולם מלא רעלים, האחים עומר ואביב גיל יחשפו את סודות ההרזיה הטבעית ויספקו כלים מעשיים להפחתה במשקל ולשמירה על גוף רזה ובריא לאורך זמן וזהר צמח וילסון יציג את הסרט “PlanEat“, העוסק בתזונה בריאה תוך הצגת מחקרים פורצי דרך ומנות אורגניות של שפים מפורסמים, ולאחר ההקרנה ישיב על שאלות הצופים.

כמדי שנה יתקיימו בכנס גם פאנלים מרתקים של מומחים וסדנאות בישול בריאות: הפאנל הראשון בנושא תוספי תזונה עם פרופ’ איתן פרידמן, פרופ’ משה פרנקל, ד”ר דוד חפץ והנטורופת דולב גילמור, יעמת את הגישות התומכות בצריכת התוספים עם אלה הרואות בהן הוצאה מיותרת. הפאנל השני, בהשתתפות ד”ר דני קרת, ד”ר בועז רון, אבירם היכל וגדי בן לביא, יעסוק בבעיות קשב וריכוז, יציג גישות טיפול טבעיות ובסיום יענו המומחים על שאלות הקהל. במסגרת סדנאות הבישול, פאולה רוזנברג תכין מגוון קינוחים מתוקים ומזינים, מיכל צפיר והשף קובי פרסול יסבירו כיצד ניתן לשנות הרגלים ולהפוך את התפריט המשפחתי לבריא יותר, זהר לוסטיגר בשן תלמד איך להכין במהירות מאכלים בריאים וטעימים בעולם שבו הזמן הוא מצרך יקר, ציונה מלמן תדגים כיצד להפוך ארוחה ביתית לחוויית גורמה בריאה וניר לוי יסקור את מזונות העל ויכין מנות פשוטות המכילות רמות גבוהות של ויטמינים, מינרלים ונוגדי חמצון. כמו כן ייערכו בכנס שתי סדנאות עומק חווייתיות המיועדות לעד 30 משתתפים: אלירן דה מאיו ילמד כיצד לרתום את פעילות החיידקים הפרוביוטיים לטובת הבריאות בסדנה מעשית המשלבת הכנת משקאות ומאכלים באמצעות תהליכי שימור והתססה טבעיים, ורוני מייזליש יערוך סדנה ייחודית בנושא אכילה רגשית שתאפשר לכל מי שהתייאש מעולם הדיאטות לבחון הרגלים תזונתיים ולשנות אותם.     

מחיר כרטיס יחיד להרצאה/סדנת בישול – 49 ; 2 כרטיסים במחיר 90 ; ברכישת 3 כרטיסים ומעלה – 40 לכרטיס; סדנת עומק – 150 . מספר המקומות מוגבל, מומלץ להבטיח מקומות מראש. הכניסה למתחם הדוכנים ולהצגות הילדים ללא תשלום.

אוכלים בריא 6 – כנס התזונה והבריאות הגדול בישראל. חמישי, 10.7, בין השעות 23:00-17:30. שישי, 11.7, בין השעות 17:00-8:30. www.eatwell.co.il. תיאטרון גבעתיים, רמז 40 גבעתיים. רכישת כרטיסים בקופת התיאטרון (03-7325340 שלוחה 2) ובאתר האינטרנט www.t-g.co.il. הכניסה למתחם הדוכנים ולהצגות הילדים ללא תשלום. חנייה חינם החל מיום חמישי בשעה 18:00 (מספר המקומות מוגבל).

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה