משפחה

מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את חיסוני פייזר ומודרנה כנגד נגיף הקורונה לילדים מגיל 6 חודשים (מתוך הודעת ה-FDA)

קורונה

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) העניק היום אישור לשימוש חירום למתן חיסוני מודרנה ופייזר כנגד נגיף הקורונה בילדים מגיל שישה חודשים ומעלה, אחד הצעדים האחרונים בתהליך האישור הממושך להרחבת ההגנה לילדים קטנים.

האישור הנוכחי התקבל לאחר הצבעה של קבוצת מומחים מטעם הסוכנות, אשר תמכו פה אחד באישור מנהל המזון והתרופות האמריקאי את שני החיסונים לילדים בקבוצת גיל זו.

בסוכנות בחנו את הבטיחות, היעילות ונתוני היצרן של חיסונים אלו בצורה מקיפה וקפדנית ומהנתונים עלה כי היתרונות הידועים והאפשריים של החיסונים עלו על כל סיכון אפשרי.

החיסון של חברת מודרנה מאושר כסדרה של שתי מנות בילדים מגיל שישה חודשים עד 17 שנים. החיסון של חברת פייזר מאושר כעת כסדרה של שלוש מנות חיסון לילדים בגילאי 6 חודשים עד 4 שנים. החיסון של חברת פייזר אשר כבר לילדים בגילאי 5 שנים ומעלה.

כעת כולם ממתינים להחלטה על המרכז לבקרת מחלות ומניעתן (Centers for Disease Control and Prevention) הצפוי להחליט על המשוכה האחרונה לאישור החיסון. ועידת ה-ACIP (Advisory Committee on Immunization Practices) של המרכז לבקרת מחלות ומניעתן קבעה הצבעה בכדי להחליט אם לקדם את אישור החיסון.

לאחר צעדי האישור האחרונים הללו, הורים יוכלו להתחיל להביא את הילדים לרופאי הילדים, לרופאי המשפחה או לבתי המרקחת המקומיים לקבלת החיסון בימים הקרובים.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה