מנהל חדש למלר”ד (מיון) מרכז רפואי צפון (פוריה)

מינוי חדש במרכז רפואי צפון: ד"ר מערוף מוסא מונה למנהל המלר"ד (המחלקה לרפואה דחופה) – המיון במרכז רפואי צפון (פוריה). מנהל המחלקה לרפואה דחופה (המלר"ד), ד"ר מערוף מוסא הגיע מהמרכז הרפואי בני ציון בחיפה

ד”ר מערוף התמחה ברפואה פנימית במרכז הרפואי בני ציון וברפואה דחופה במרכז הרפואי בני ציון ובקריה הרפואית ברמב”ם. עבד כמומחה בכיר במלר”ד המרכז הרפואי בני ציון וחווה במהלך עבודתו את משברי הקורונה וגם ארועים רבי נפגעים, כמו אסון הכרמל. הוא הדריך סטודנטים רבים מהטכניון לאורך השנים גם במחלקה הפנימית וגם במלר”ד.

ד”ר מערוף מוביל בחזונו את היחס למטופל. היותו דובר ארבע שפות: עברית, ערבית, רוסית ואנגלית מאפשר לו לתקשר עם כלל הציבור במרחב: “החזון שלי למלר”ד צפון הוא להפוך אותה למחלקה לרפואה דחופה מובילה, מצטיינת, חדשנית ויצירתית, המקפידה על מתן טיפול איכותי, מקצועי ושירותי. המלר”ד יהפוך מקום שגם המטופלים וגם הצוותים הרפואיים יבחרו להגיע אליו. בניתי תוכנית עבודה שבראשה דגש על חווית המטופל וקיצור זמני ההמתנה. נעבוד בשיתוף פעולה עם המחלקות והרופאים בקהילה על מנת לתת לתושבים באזור את הטיפול הטוב ביותר.”

מנהל המרכז הרפואי פרופ’ און :”אני מברך על כניסתו של ד”ר מערוף לתפקיד ומאחל לו הצלחה. התפיסה שלו ששמה את המטופל במרכז והרוח שהוא מביא איתו באישיותו תאפשר לנו לקדם את לא רק את איכות הטיפול, אלא גם את היחס למטופל במקום שהוא שער הכניסה עבור רוב המטופלים שלנו.”

ד”ר מערוף שנולד בעכו הוא בן 43, אב לשלושה ילדים ומתגורר בג’דיידה.

 

בתמונה: ד”ר מערוף מוסא, מנהל המלר”ד החדש

קרדיט תמונה: מרכז רפואי צפון

 

 

 

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה