גנטיקה

כנס PMWC האמריקאי מגיע לישראל:

        

כנס

PMWC Personalized Medicine World Conference

(רפואה מותאמת אישית) יערך לראשונה בישראל  ע”י “סיליקום ונצ’רס” בשיתוף עם “אדבנטסט-אונקוטסט- טבע”

בכנס שיערך ב- 21 ביוני במלון דניאל בהרצליה יוצגו החידושים והמגמות בתחום בהיבטים עסקיים, טכנולוגיים ורפואיים

כנס PMWC (Personalized Medicine World Conference) העוסק ברפואה מותאמת אישית יערך לראשונה בישראל ב- 21 ביוני במלון דניאל בהרצליה. במסגרת הכנס המיועד למגזרים העסקי, הטכנולוגי, הרפואי והאקדמי, יוצגו חידושים, מגמות ומחקרים אחרונים בתחום בהיבטים של: פרמקוגנטיקה, דיאגנוסטיקה מולקולרית, אונקולוגיה מותאמת אישית, מערכות מידע ו- IT בשירות הרפואה המותאמת אישית,  אתיקה ורגולציה, וכן מצגות של חברות פורצות דרך ומבטיחות בתחום.  הכנס מייצר פלטפורמה עסקית-מדעית לקידום פיתוח והטמעה של רפואה מותאמת אישית בישראל ובעולם. הכנס יערך ע”י “סיליקום ונצ’רס”, מועדון משקיעים מארה”ב, בשיתוף עם “אדבנטסט-אונקוטסט-טבע” החלוצה ומובילה בישראל את תחום הרפואה מותאמת אישית.

בין הדוברים בכנס: גרג לוסייר יו”ר ומנכ”ל Life Technologies, קנת’ ברלין נשיא ומנכ”ל Rosetta Genomics, דיוויד סידרנסקי יו”ר Champions Biotechnology, , ריצ’ארד דין הוקט המנהל הרפואי של Affymetrix .

לרשימת דוברים מלאה: http://www.pmwcisrael.com/speakers.php

לתוכנית הכנס: http://www.pmwcisrael.com/program.php

להרשמה לכנס: http://www.eventbrite.com/event/553038152?ref=ebtn

ד”ר עמוס ברזילי, יו”ר כנס PMWC Israel: “שוק הרפואה המותאמת אישית צובר תאוצה גלובלית, הוא מוערך כיום בהיקף של 232 מליארד דולר וגדל בקצב שנתי של 11% . אנו רואים בישראל קרקע פורייה לחדשנות פורצת דרך ברפואה המותאמת אישית. מטרת הכנס, לחבר בין חוקרים, מפתחים ומשקיעים בארץ ובעולם ולסייע להם לממש את הפוטנציאל הטמון בתחום באופן שיקדם משמעותית את עולם הרפואה”.  

ד”ר ליאור שושן-גוטמן, מנהלת אונקוטסט-אדבנטסט-טבע: “אנחנו בישראל מצליחים להפוך את התחום מפנטזיה לפרקטיקה בשטח וזאת מכיוון שרפואה מותאמת אישית משרתת גם את החולה הפרטי וגם את המערכות הרפואיות המטפלות בו. יש כאן שילוב מנצח של הצלת חיים ושיפור איכות החיים של המטופל תוך חסכון כספי למערכת”.

סיליקום וונצ’רס הוא מועדון משקיעים מארה”ב שמרבית חבריו הם יהודים וישראלים המשקיעים באמצעותו בחברות סטארט אפ לצד קרנות הון סיכון אמריקאיות גדולות. סיליקום וונצ’רס עורך כנסי משקיעים בתחומי טכנולוגיה ומציג דוברים בכירים בעמק הסיליקון ובעולם. בינואר השנה נערך בעמק הסיליקון בארה”ב כנס PMWC בשיתוף עם המרכז הרפואי של אוניברסיטת סטנפורד. בכנס השתתפו חברות מובילות בתחום ובכללן Pfizer, Dell Healthcare, Takeda Pharmaceuticals, Illumina, Affymetrix, Merck & Co Inc וכן מתווי מדיניות בכירים מבתי חולים מובילים, מוסדות אקדמיים ומארגון ה- FDA. הכנס שזכה להצלחה רבה יערך לראשונה בישראל ב-21 ביוני.

למידע נוסף בקרו באתר החברה: http://www.silicomventures.com

“אדבנטסט- אונקוטסט טבע” חלוצה ומובילה בישראל את תחום הרפואה מותאמת אישית, שירותיה כוללים את בדיקות המעבדה המתקדמות ביותר בעולם ופעילותה מתמקדת בארבעה תחומים עיקריים:

מניעה  – איתור גורמי סיכון להופעת תסמונות גנטיות/משפחתיות

גילוי מוקדם של המחלה

תכנון אופטימלי של טיפולים בהתאם לאבחון מדוייק של המחלה וצפי מהלכה

פרמקוגנטיקה – שימוש בתרופות באופן מושכל, תוך הקפדה על קיום מאזן תועלת / נזק מיטבי

למידע נוסף בקרו באתר החברה: http://www.advantesteva.co.il

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה