טיפול לייזר לא פולשני לעיצוב הגוף אושר על ידי ה-FDA

מאת ד”ר נגה ליפשיץ

בחודש אוגוסט 2010 אישר מנהל המזון והתרופות האמריקאי (FDA) את השימוש במכשיר ה-Zerona (Erchonia Medical, Inc), העושה שימוש בלייזר ברמה נמוכה לצורך צמצום היקפי הגוף. ע”פ פרסום החברה לעיתונות, מדובר במכשיר האסתטי הלא-פולשני הראשון שאושר למטרה זו.

דובר החברה מדווח כי המכשיר מכוון אנרגיה קרה לתאי השומן בגוף, בעקבותיה הופך השומן לאמולסיה, משתחרר למרווח הבין-תאי ומפונה מהגוף. הטיפול נערך במפגשים תלת-שבועיים בני 40 דקות כל אחד, בהם מכוון הלייזר למותניים והירכיים, ומשך הטיפול המומלץ הוא שבועיים לפחות. ע”פ הדיווח, היות ולא נעשה שימוש בחום, הטיפול אינו כרוך באי-נוחות והמטופלים יכולים לחזור לשגרה מייד עם גמר הטיפול.

אישור ה-FDA ניתן לאחר פרסום התוצאות של מחקר רב-מרכזי, אקראי מבוקר וכפול סמיות, שכלל 67 משתתפים ומצא שהטיפול במכשיר צמצם באופן מובהק את היקף המותניים והירכיים של המשתתפים לאחר שבועיים, בהשוואה לקבוצת הפלסבו.

לדברי סגן נשיא חברת Erchonia, מכשיר ה-Zerona הוא בטוח ויעיל, ואישור ה-FDA תומך בכך. בפרסום לעיתונות הסביר הדובר כי הליך אישור המכשיר ע”י ה-FDA הוא ייחודי, שכן עד כה טרם אושרו מכשירים דומים.

לפרסום חברת Erchonia

לאתר ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה