המטו-אונקו ילדים

ד״ר נועם יהודאי נבחר לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה)

משרד הבריאות מודיע כי ד״ר נועם יהודאי נבחר היום (ד, 1.5.24), לנהל את המרכז הרפואי צפון (פוריה). ד"ר יהודאי שימש בשנתיים האחרונות כסגן מנהל מרכז רפואי צפון (פוריה), תפקיד אליו הגיע לאחר מספר שנים כסגן מנהל מרכז רפואי בני ציון שבחיפה. ד"ר יהודאי יחליף את פרופ' ארז און שפורש מתפקידו לאחר 11 שנים.

ד”ר יהודאי, יליד 1973, נשוי ואב לשתיים, תושב חיפה. במסגרת תפקידיו היה ראש תחום רפואת אא”ג בצה”ל ורופא בכיר במחלקת אא״ג בבני ציון וכן מרצה בכיר בפקולטה לרפואה בטכניון.
ד”ר יהודאי הוא בוגר ביה”ס לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, מומחה ברפואת אא”ג כירורגית ראש וצוואר, מומחה במנהל רפואי, מוסמך (MHA) בניהול מערכות בריאות ומוסמך (MBA) במנהל עסקים. נוסף לכך ד”ר יהודאי בוגר תכנית ענבר מחזור ג’, עתודה ניהולית של משרד הבריאות וארגון מעוז.  ד”ר יהודאי יחליף את פרופ’ ארז און ששימש מנהל המרכז הרפואי באחת עשרה השנים האחרונות, מתוכן ניהל שנה אחת את חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים.

שר הבריאות אוריאל בוסו: “אני מברך את ד”ר נועם יהודאי על המינוי למנהל המרכז הרפואי צפון. מדובר בבחירה מצוינת לאור ניסיונו המקצועי היכרותו רבת השנים את מערכת הבריאות בצפון ויכולותיו המוכחות בניהול, בין היתר, כסגן מנהל המרכז הרפואי צפון בשנתיים האחרונות וכן כסגן מנהל המרכז הרפואי בני ציון. בפני המרכז הרפואי צפון ניצבים אתגרים גדולים – בתקופה הקרובה בשל האתגרים הביטחוניים, וכן בשנים הבאות כחלק ממשימת העל של מערכת הבריאות להוביל לצמצום פערים בשירותי הבריאות בין פריפריה למרכז. אני סמוך ובטוח שד”ר יהודאי יוביל את הצוותים הרפואיים וינהיג אותם להישגים והצלחות בתחום לטובת הציבור כולו, ואני מאחל לו הצלחה רבה בתפקיד. אני מבקש להודות למנהל היוצא, פרופ’ ארז און, על המסירות וההשקעה ועל קידומו של המרכז הרפואי במשך 11 השנים האחרונות”.

מנכ”ל משרד הבריאות, משה בר סימן טוב: “ד”ר יהודאי הוא מנהל מוערך, מנוסה ומקצועי שמביא איתו לתפקיד ניסיון ניהולי רב שצבר במהלך הקריירה המקצועית. אני מברך את ד”ר יהודאי על בחירתו למנהל המרכז הרפואי. בימים אלו, המציפים אתגרים ומורכבויות רבות בישראל ובצפון המדינה בפרט, בחירתו של ד”ר יהודאי תסייע בהמשך חיזוק הרפואה הציבורית ומערכת הבריאות בצפון הארץ. ד”ר יהודאי ימשיך את העשייה לחיזוק המרכז הרפואי והבריאות באזור הצפון, בין היתר באמצעות פתיחת מחלקת השיקום החדשה יחד עם צעדים אסטרטגיים נוספים לחיזוק כח האדם הרפואי. אני מודה לפרופ’ ארז און שניהל את בית החולים מעל לעשור ומאמין שימשיך לתרום מיכולותיו וכישוריו למערכת הבריאות בישראל”.

ד״ר נועם יהודאי: “אני גאה לקבל עלי את התפקיד של מנהל מרכז רפואי צפון. בכוונתי להמשיך ולהוביל את המרכז הרפואי למצויינות ולמתן שירותי הבריאות הטובים ביותר לתושבי האזור, על ידי צמצום הפערים בין המרכז לפריפריה ופתיחת מרכזי מצוינות ושירותים מתקדמים. בכוונתי להמשיך לפעול במסגרת החזון של קודמי לחיזוק הביטחון הבריאותי של תושבי הצפון. נהיה המקום בו מטופלים בוחרים לדאוג לבריאותם ובו רוצים לעבוד צוותים רפואיים. המרכז הרפואי יהווה מנוע צמיחה אזורי שיתרום לחיזוק החוסן הכלכלי-חברתי של האזור הצפון מזרחי של מדינת ישראל ויוביל בתחומי הרפואה, המחקר, האקדמיה והחדשנות. אני רוצה להודות לפרופ’ און על השנים הרבות שתרם למרכז הרפואי ועל ההתקדמות האדירה שנעשתה בזכותו ומאחל לו הצלחה רבה בתפקידיו הבאים”.

 

בתמונת הכותרת: ד”ר יהודאי,  קרדיט תמונה: מיכה בריקמן

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה