המטולוגיה

יום המיאלומה- הכנס השנתי ה-12 של עמותת אמ”ן, יום שישי, 12.5.17, החל מהשעה 8:15, מכון ויצמן למדע ברחובות.

עמותת אמ”ן, המאגדת את חולי המיאלומה הנפוצה בארץ, תקיים את הכנס השנתי שלה במסגרת חודש המודעות למחלה. לכנס אשר יתקיים במכון ויצמן למדע יתאספו מיטב הרופאים, המטפלים, החוקרים ובני משפחה של החולים לטובת הרצאות וסדנאות על חידושים, כלים, טיפול וההתמודדות עם מיאלומה נפוצה.

סרטן מח עצם, המכונה גם מיאלומה נפוצה, הוא מחלה ממאירה של תאי דם לבנים. בישראל מאובחנים כיום כ-3,500 חולים במחלה, ומדי שנה מתגלים כ-500 מקרים חדשים. מרבית החולים מאובחנים סביב גילאי 65 ומעלה, אולם בשנים האחרונות מסתמנת מגמה של אבחון המחלה בגילאים צעירים יותר סביב גיל 40. תוחלת החיים עם המחלה הוארכה משמעותית בעקבות התרופות החדשות שנכנסו לסל. כיום, מחקרים רבים נערכים בתחום המיאלומה ואנו צופים לפריצת דרך משמעותית.

ורדה שוהם, מנכ”לית עמותת אמ”ן: “כמדי שנה אנו נרגשים לקיים את הכנס השנתי של העמותה, שעוסק במחלה מיאלומה נפוצה על רבדיו השונים, מהתמודדות הרגשית עם המחלה ועד לטיפולים החדשים והפיתוחים העתידיים אשר מסייעים לחולים לחיות זמן ארוך יותר. אני קוראת לחולים בארץ להצטרף אלינו לעמותת אמ”ן, הבית של החולים במיאלומה נפוצה שפועלת יומם וליל למען החולים ומעניקה תמיכה, ייעוץ וידע מקצועי לכל דורש”.

עמותת אמ”ן הוקמה בשנת 2005 על ידי חולי מיאלומה ובני משפחותיהם, כארגון עצמאי ללא כוונת רווח. מקימי העמותה שמו להם למטרה להביא לשיפור באיכות החיים ובתוחלת החיים של החולים במחלת סרטן נדירה זאת ולהוות מקור תמיכה, עידוד ומידע לכל מי שמחלת המיאלומה נגעה בחייו. העמותה פועלת בשיתוף עם טובי ההמטולוגים בישראל לקידום עניינם של המתמודדים עם מיאלומה: חולים, בני משפחה ומלווים. כל זאת מתוך האמונה שימצא מרפא למחלת מיאלומה נפוצה.

קישור להרשמה לכנס ולתכנית הכנס המלאה: http://www.amen.org.il/?p=10595

הסעות מרחבי הארץ (מותנה בהרשמה מראש): תל-אביב, חולון, בת-ים, ראשון לציון, ירושלים, מבשרת ציון, באר שבע, צומת כיסופים, חיפה, עתלית, חדרה, נתניה ועפולה.

לתוכנית לחצו כאן בבקשה

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה