המטולוגיה

משטר טיפול הכולל Belantamab משפר הישרדות ללא-התקדמות מחלה בחולים עם מיאלומה נפוצה מתקדמת (מתוך הודעת GSK)

משלב Belantamab Mafodotin (בלנרפ) עם Pomalidomide ו-Dexamethasone הוביל להארכת משך הישרדות ללא-התקדמות מחלה, בהשוואה לטיפול סטנדרטי, בחולים עם מיאלומה נפוצה חוזרת או עמידה לטיפול תרופתי, כך עולה מנתונים מוקדמים מטעם חברת GSK.

מחקר DREAMM-8 הינו מחקר אקראי בשלב 3 שכלל 302 משתתפים לאחר לפחות קו טיפול אחד בעבר כנגד מיאלומה נפוצה, כולל משטר טיפול הכולל Lenalidomide. בכל החולים תועדה התקדמות מחלה במהלך או לאחר הטיפול האחרון.

מחצית מהמשתתפים חולקו באקראי לקבלת Belantamab עם Pomalidomide ו-Dexamethasone או לקבלת משלב Bortezomib עם Pomalidomide ו-Dexamethasone.

תוצא הסיום העיקרי היה הישרדות ללא-התקדמות מחלה. תוצאי סיום משניים כללו הישרדות כוללת, שיעורי תגובה כוללים, משך תגובה, העדר מחלה שיירית מינימאלית, בטיחות ותוצאים לפי דיווח המטופלים ותוצאי איכות חיים.

מניתוח ביניים עלה כי משטר טיפול שכלל Belantamab הוביל לשיפור מובהק סטטיסטית בהישרדות ללא-התקדמות מחלה. ועדת מעקב בלתי-תלויה שבחנה את הנתונים המליצה על חשיפת הסמיות בשלב מוקדם של המחקר.

מהתוצאות עולה מגמה לכיוון שיפור הישרדות כוללת בזרוע הטיפול ב- Belantamab והחוקרים מתכננים להמשיך לעקוב אחר המשתתפים להערכת ההישרדות.

פרופיל הבטיחות של משטר הטיפול שכלל Belantamab תאם לפרופיל הבטיחות הידוע של כל תכשיר בנפרד.

על-פי ההודעה לעיתונות, הנתונים המלאים של מחקר DREAMM-8 יוצגו בכנס רפואי קרוב ויוגשו לרשויות לאישור הטיפול.

מתוך הודעת GSK

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה