מחלות זיהומיות

אפידמיולוג המרכז הרפואי זיו בצפת מונה ליועץ מניעת זיהומים בחטיבת בתי החולים הממשלתיים בישראל

ד”ר ג’לאל טרביה (43) מסחנין, בעל תואר דוקטורט (PhD) באפידמיולוגיה ורכז תחום מניעת זיהומים במרכז הרפואי זיו בצפת נבחר לכהן כיועץ מניעת זיהומים בחטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים של משרד הבריאות, הכוללת בתי חולים כלליים, פסיכיאטרים וגריאטריים בכל הארץ.

ד”ר אורלי וינשטיין, ראש חטיבת המרכזים הרפואיים הממשלתיים במשרד הבריאות ברכה את ד”ר טרביה עם מינויו ואיחלה לו הצלחה רבה בתפקידו החדש. “אני סמוכה ובטוחה כי הצטרפותו של ד”ר טרביה תתרום רבות לפיתוח וקידום התחום במרכזים הרפואיים הממשלתיים”, אמרה ד”ר וינשטיין.
ד”ר סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו שיבח את המינוי המשמעותי ואמר: “אנו גאים ושמחים על הבחירה בד”ר טרביה שהוביל לתוצאות מצוינות בזיו ולבטח ייטיב ויקדם את התחום גם בבתי החולים האחרים”.
“מטרת התפקיד”, ציין ד”ר טרביה, “הנה ליצור ראייה רחבה אודות כל בתי החולים של החטיבה, למפות את הפערים ולבנות תכנית עבודה שתייצר אחידות המבוססת על הסטנדרטים הגבוהים ביותר בתחום מניעת זיהומים, תוך שיתוף פעולה מלא עם הגורמים המקצועיים ברמה הלאומית ובכל מרכז רפואי בנפרד.”

המרכז הרפואי זיו זכה השנה במקום הראשון מבין המרכזים הרפואיים הממשלתיים בפעילות למניעת זיהומים בבתי החולים. ד”ר טרבייה יחד עם צוות היחידה למניעת זיהומים והצוותים מהמחלקות השונות בזיו הובילו עבודה מקיפה לצמצום הזיהומים מתוך תפיסת חשיבותו הרבה של הנושא למען בריאות הציבור. לד”ר טרביה ניסיון רב בתחום האפידמיולוגיה ומניעת זיהומים. הוא בוגר תואר ראשון בסיעוד, בעל תואר שני ודוקטורט באפידמיולוגיה מאוניברסיטת תל אביב, עם התמחות על-בסיסית במניעת זיהומים. ד”ר טרביה  מכהן כמרצה בכיר במכללה האקדמית עמק יזרעאל. בשנים 2005-2016 שימש כמרכז תחום מניעת זיהומים במרכז הרפואי איכילוב בתל אביב ובשנתיים וחצי האחרונות הוא מרכז את תחום מניעת זיהומים ביחידה לבקרת זיהומים ומחלות זיהומיות בניהולו של ד”ר שמעון אדלשטיין במרכז הרפואי זיו. עבודתו כיועץ חטיבת בתי החולים הממשלתיים תיעשה במקביל לעבודתו במרכז הרפואי זיו.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה