טיפול נמרץ

מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר אפליקציה לדום נשימה בשינה (מתוך הודעת ה-FDA)

מנהל המזון והתרופות האמריקאי (Food and Drug Administration) אישר מכשיר ללא מרשם רופא להערכת הסיכון לדום נשימה המיועד לספק התראה אודות הסיכון לדום נשימה בשינה במטופלים ללא אבחנה קודמת של הפרעת הנשימה בשינה.

המומחים מסבירים כי סיבוכים רפואיים משנית לשינה לקויה כוללים סיכון מוגבר ליתר לחץ דם, מחלת עורקים כלילית, אי-ספיקת לב, אי-ספיקת לב ואירוע מוחי, כמו גם עייפות, ירידה בבריאות נפשית ורגשית ובעיות במערכות יחסים בין אישיות.

על-פי הודעת חברת Samsung המפתחת את המכשיר, מנהל המזון והתרופות האמריקאי אישר את האפליקציה אשר תהיה זמינה לשעוני סמסונג גלקסי ברבעון השלישי של 2024.

האפליקציה החדשה לזיהוי דום נשימה בשינה תאפשר למבוגרים לאחר גיל 22 שנים לעקוב אחר השינה פעמיים לאורך למעלה מ-4 שעות במהלך תקופה של עשרה ימים ויכולה לזהות הפרעות נשימה בשינה.

האפליקציה החדשה עשויה לסייע בזיהוי באופן אקטיבי של חולים עם צורות מתונות או חמורות של דום נשימה חסימתי בשינה ובעקבות האבחון, אפשרות לטפל במטרה להפחית את הסיכון לסיבוכים רפואיים על-רקע הפרעת הנשימה בשינה.

האפליקציה אינה מיועדת לחולים עם אבחנה ידועה של דום נשימה בשינה ואינה מהווה הערכה מסורתית של דום נשימה בשינה או אבחנה ע”י רופא מיומן.

מתוך הודעת ה-FDA

לידיעה במדסקייפ

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה