מנהל חדש למחלקת פנימית א’ במרכז רפואי צפון (פוריה)

ד"ר זאהר חורי מונה למנהל מחלקה פנימית א' במרכז רפואי צפון (פוריה). ד"ר זאהר חורי, מומחה למחלות ריאה ורפואה פנימית הגיע למרכז הרפואי צפון מבי"ח העמק

ד”ר חורי, בן 38, הוא בוגר הפקולטה לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, התמחה ברפואה פנימית במרכז רפואי העמק בעפולה, ובהמשך השלים התמחות על במחלות ריאה במרכז רפואי כרמל שבחיפה.

לאורך השנים, ד”ר חורי עבד כרופא בכיר במחלקה פנימית במגוון תפקידים ניהוליים. לאחר סיום התמחות העל ברפואת ריאות, המשיך לעבוד כרופא בכיר במחלקה פנימית במרכז רפואי העמק והשתלב ביחידת הריאות כיועץ ריאות. בנוסף לכך שימש כיועץ מחלות ריאה בקהילה, בשירותי בריאות כללית, מחוז צפון.

במסגרת עבודתו, עסק ד”ר חורי לאורך השנים בהדרכת מתמחים וסטודנטים לרפואה, קיבל תפקידים בפקולטה לרפואה של הטכניון, והיה חבר בלשכת האתיקה של ההסתדרות הרפואית בישראל בין השנים 2018-2022.

ד”ר חורי: “אני שמח לקבל עלי את התפקיד. החזון שלי הוא להפוך את המחלקה למבוקשת בצפון עבור סטודנטים לרפואה המבקשים ללמוד, עבור סטאז’רים, עבור רופאים להתמחות ועבור המטופלים לאשפוז. בכוונתי להוביל את המחלקה למצויינות מבחינת שירות ושביעות רצון של המטופלים יחד עם איכות ורמת רפואה גבוהה”.

פרופ’ ארז און מנהל המרכז הרפואי: “אני מברך על כניסתו של ד”ר חורי לתפקיד ומאחל לו הצלחה רבה. אני סמוך ובטוח שיעשה עבודה מצויינת וימשיך לקדם אותנו לעבר מתן הטיפול והשירות הטוב ביותר למטופלים.”

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה