שיווק ומנהל רפואי

המלצה לעיון במאמרם ב”הארץ” של פרופ’ בנימין מעוז וד”ר נילי בן צבי: הבעיות של הרופאים ביחסיהם עם המטופלים

מאמר מעניין וחשוב המציג את מקרה לדוגמא שבו גישה שונה, פתוחה ומעמיקה יותר למטופל עשוייה להוביל לשיפור, וכן את קיומה של קבוצת בלינט המהווה רשת בינלאומית לדיון מקרים בין רופאים.

למאמר ב”הארץ”

ובהקשר זה אנו שמחים גם להמליץ לכם להצטרף לקורס האינטרנטי מבית ISTUDY ל”רפואה שלמה“, בניהול ד”ר אלון מרגלית, רופא משפחה, המציג גישה תקשורתית מול המטופל המאפשרת יצירת אמפתיה מחד, ויעילות באיבחון וטיפול מאידך.

להצטרפות לקורס

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

התכנים המוצגים באתר זה מיועדים לאנשי צוות רפואי בלבד

אם כבר נרשמת, יש להקליד את פרטי הזיהוי שלך