שיווק ומנהל רפואי

אי-מד משיקה שירות חדש לתעשייה : ODP ! אפליקציה להרצת אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית !

אי-מד שמחה להציג שירות חדש לתעשיה : אופטימיזציה של תכנית דיגיטלית Optimal   Digital Plan)  ובקיצור ODP ) !.

איך זה עובד ? אתם ממלאים לכל מוצר רלוונטי שאלון קצר (קהלי יעד, סייקלים מתוכננים , הערכות לאפקטיביות של כלים דיגיטליים שונים, היקף תקציב דיגיטלי ) ואנחנו, על בסיס פרמטרים אלה מפעילים את אפליקציית ODP וחוזרים אליכם עם התכנית הדיגיטלית האופטימלית , היינו זו שמייצרת עבורכם את מקסימום האינטרקציות האפקטיביות במסגרת מגבלת התקציב שהגדרתם .

להלן דוגמא  עבור מוצר בתחום קרדיו מטבולי:

מנהל המוצר אף הכניס את הערכותיו לאפקטיביות של ערוצי דיגיטל שונים בדלקמן :

מערכת ODP ביצעה ניתוח של הפרמטרים שהוזנו על ידי מנהל המוצר, חישבה את העלויות האפקטיביות לאפשרויות הדיגיטליות השונות,  ולאחר הרצת האופטימיזציה המליצה על התכנית הבאה ;

כפי שניתן לראות במסגרת התקציב שהוגדר (100,000 שח) שכולל גם את עלויות ההפקה הנדרשות לחלק מהפעילויות, התכנית המוצעת צפויה לייצר 13,372 אינטראקציות אפקטיביות, ולכלול 5 פעילויות בלבד מתוך כלל הערוצים הדיגיטליים האפשריים. בהשוואה לתכנית המקורית , זו שנקבעה לפני השימוש באפליקציית ODP , כמות האינטרקציות האפקטיביות המושגת הייתה של  8,500 בלבד, כלומר, האופטימיזציה הגדילה את האפקטיביות, במסגרת התקציב הנתון בכ-57% .

מידע חשוב נוסף שהשימוש ב-ODP עשוי לספק הוא להעריך אם יש מקום לשקול הרחבת/הקטנת סך התקציב הדיגיטלי . זאת באמצעות השוואת העלות הממוצעת והשולית לאינטרקציה אפקטיבית המתקבלת ב-ODP  לעלות לאינטרקציה אפקטיבית בפעילויות השיווקיות הלא דיגיטליות . כך למשל אפשר לראות שהעלות השולית לאינטראקציה אפקטיבית בתקציב הדיגיטלי היא 21.7 ש”ח (להשתתפות בוובינר//סמינר כולל עלות הפקה) . אם למשל העלות המוערכת להשתתפות בכנס שבו צפויים להשתתף 200 רופאים היא 10000 שח וההערכה שלכם לציון האפקטיביות של האינטראקציה בכנס כזה היא 6 (בסולם 0-10) , העלות האפקטיבית לאינטראקציה היא 83.3 שח (עלות לאינטראקציה -50 שח , ולאחר שיקלול לפי מדד אפקטיביות : 50/0.6 = 83.3 שח). כלומר העברת 10000 שח למשל מתקציב השתתפות בכנסים לפעילות של סמינר דיגיטלי או סקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב (שהעלויות האפקטיביות לאינטראקציה שלהן נמוכות משמעותית (כ-23 לאינטרקציה אפקטיבית) תשיג גידול של למעלה מ-300 אינטראקציות אפקטיביות ללא שינוי בתקציב הכולל (השתתפות בכנס בתקציב 10,000 מייצרת כ-120 אינטראקציות אפקטיביות, בעוד שהשקעתם בסקר דיון מקרה או אלגוריתם ממוחשב תייצר כ-430 אינטראקציות אפקטיביות, כלומר גידול של 310 אינטראקציות אפקטיביות).

זה נראה אולי קצת מורכב ומסובך – אבל זאת בדיוק הסיבה מדוע אנו ממליצים לכם להשתמש ב-ODP …

ההצעה שלנו , היא להתנסות בשימוש בכלי הזה, ללא התחייבות וללא עלות על ידי כניסה ל-ODP ומילוי הפרמטרים (לוקח מקסימום 2-3 דקות) , ואנו נדאג תוך זמן קצר להריץ את האופטימיזציה ולחזור אליכם עם תכנית אופטימלית, כזו שתשיג ניצול מקסימלי של התקציב הדיגיטלי שלכם.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

  • כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

    כנס ביומד 2022 ישראל עושה היסטוריה

     כנס הביומד אירח לראשונה בישראל משלחת ממשלת דובאי בראשות עבדאללה בן מוחמד אל-חאמד, יו”ר משרד הבריאות אבו דאבי (DoH), הרגולטור של מגזר הבריאות באבו דאבי, בירת איחוד האמירויות, במהלכה נפגשה המשלחת עם מספר גורמים, משקיעים ויזמים ישראלים. המשלחת הגיעה לכנס לשמוע ולהכיר חברות וסטראטאפים ישראלים ובין היתר להגברת שיתוף הפעולה בין שתי המדינות בתחומי הבריאות, […]

  • מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    מה הרציונל של קמפיין פירסומי נרחב על פיתוח עתידי של תרופות מבוססות קנאביס ?

    צופי הטלוויזיה, ביניהם גם אנשי מקצוע בתחום הבריאות, תהו מן הסתם מדוע חברת קנאביס רפואי שבראשה עומד פרופ’ זאב רוטשטיין מציגה קמפיין פירסומי בהיקף נרחב על תרופות שבכוונתה לפתח… כעת בכתבה בדהמרקר נפתרת התעלומה… מסתבר שהפירסום הנרחב מוענק לחברה ללא תשלום אלא עבור רכישת בעלות בחברה כשמטרת הקמפיין היא לבצע גיוס המונים. לכתבה בדהמרקר

  • 2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים  לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    2022 אתגר הקורונה גל חמישי - ערוצי תקשורת אפקטיביים וכלים אפקטיביים לקהלי יעד מקצועיים: ניתוח תוצאות סקר חדש /מאת פסיה בן נון

    במרץ 2020 נכנסו לעידן חדש, עידן הקורונה. בשנתיים האחרונות השוק מתנהל בהתאם למצב התחלואה: הפעילות מול הקהלים המקצועיים חזרה לסדרה יחד עם זאת כשיש  גל תחלואה יש האטה ו”סגירת דלתות” למפגשים פיזיים.  הפתרונות שנראו כפתרונות לטווח קצר, הפכו לחלק קבוע בהתנהלות המקצועית וערוצי הדיגיטל הפכו משמעותיים בתמהיל הפעילות של חברות התרופות. ההתפתחות בקשרי העבודה וכלים […]

  • יד ראשונה מרופא מדורג

    יד ראשונה מרופא מדורג

    מיזם דירוגים חדש של חברת דן אנד ברדסטריט בוחן בחודשים האחרונים מאות רופאים מכל רחבי הארץ וזאת בכדי לדרג את רופאי ישראל לפי מדד איכות מקצועי, “רופאים יודעים שעל מנת להיכלל בדירוג החדש, עליהם להציג סטנדרט גבוה ומובילות מקצועית לאורך זמן” אומרת אפרת שגב, סמנכ”ל דאטה ואנליזה בחברת דן אנד ברדסטריט, “המטרה שלנו היא שהפציינט […]

  • מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה  בן נון

    מה מניע את הצוות הרפואי ל''אמץ'' טכנולוגיה: מתרופות ועד מכשור רפואי?/מאת פסיה בן נון

    מדינת ישראל הלכה לבחירות רביעיות בשנתיים האחרונות וכעת יש שיח על בחירות חמישיות, התוצאות מראות תמונת בחירה די דומה, ופה עולות שתי שאלות: האם יהיה שינוי? מה מניע את הציבור “האדיש” לצאת ולבחור? האם האג’נדה של המפלגות לא מספיקה? ואולי הריבים בין המפלגות והמהלומות האחת בשנייה הם שיצרו את ה”אדישות”? מה  מניע אותנו לקבל החלטות? […]

  • תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    תוכן ותקשורת עם מטופלים וקהל רחב בעולם הפארמה: כנס זום ב-4/5/21 (איגוד השיווק)

    הודעת איגוד השיווק תוכן רפואי הוא אחד מהמוצרים המבוקשים ביותר היום. בניגוד לכל תוכן שיווקי אחר, תוכן רפואי שחברות פארמה וגופי בריאות מספקים עשוי להשפיע על הבריאות של מי שקורא אותו ועל החלטות טיפוליות. מנהלי השיווק בחברות הפארמה נאלצים לנווט בין טיפות הרגולציה ולצרכני תוכן רפואי ב-2021 יש ציפיות גבוהות מאי פעם. בתעשייה שבה הדברים […]

  • חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    חברת המידע העסקי הגדולה בעולם תדרג את הרופאים המומחים בישראל! (הודעת דן אנד ברדסטריט)

    מוגש מטעם דן אנד ברדסטריט אחת ההחלטות הקריטיות לכל פציינט היא הבחירה ברופא המטפל הנכון עבורו כאשר אנו עומדים בפני החלטות הנוגעת לחיינו, אנו דואגים לבצע סקרי שוק, לחפש המלצות או אזהרות. רבים מהשירותים המוצעים מגובים בפלטפורמות דירוג והשוואה המאפשרות לברור בין האפשרויות הקיימות ולהחליט מי נותן השירות המתאים ביותר עבורנו. נראה כי כיום אנו […]

  • וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה: מה מניע את הרופאים להשתתף ? / מאת פסיה בן נון

    וובינר- הכלי של עידן הקורונה / מאת פסיה בן נון 2020, שנת הקורונה, הייתה מאתגרת ביותר. חוקי המשחק השתנו; האמונה שהניעה את שוק הפרמה ש-“מפגש פנים אל פנים” הינו הערוץ הכי טוב לקידום אפקטיבי, התנפצה אל מול המגבלות והסגרים. המעבר אל ערוצי הדיגיטל היה הכרחי, במיוחד כתחליף למפגשים פרונטאליים גדולים וכנסים. מפגשי F2F עברו, גם […]

  • מינויים חדשים בסאנופי ישראל: טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ''לית החברה ומחליפה את רוני בירנבוים

    מינויים חדשים בסאנופי ישראל: טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ''לית החברה ומחליפה את רוני בירנבוים

    מינויים חדשים בענקית התרופות הצרפתית טינה מירי מלוסיאן מונתה לתפקיד מנכ”לית חברת סאנופי ישראל טינה מירי מלוסיאן מונתה למנכ”לית הנציגות הישראלית של חברת הפארמה המובילה סאנופי. טינה מירי מלוסיאן תחליף את רוני בירנבוים שפורש לאחר 37 שנים בחברה בהן שימש כ 30 שנה כמנכ”ל. במסגרת השינוי הגלובלי בארגון, מונה יובל מנבר , לשעבר מנהל הכספים […]