שיווק ומנהל רפואי

ד”ר לילך צולר מונתה לראש אגף טכנולוגיות רפואיות ובריאות דיגיטלית בחטיבת בתי החולים בכללית

לילך צולר כללית
ד"ר לילך צולר תעמוד בראש האגף לטכנולוגיות רפואיות ובריאות דיגיטלית של חטיבת בתי החולים. היא תוביל את קביעת ויישום מדיניות הכללית בתחום חיזוי, בחינה, בחירה והטמעה של טכנולוגיות רפואיות חדשות ומערכות מתקדמות לאבחון וטיפול רפואי.

לד”ר צולר עבר מקצועי וניהולי רחב היקף והיא בעלת ניסיון רב בניהול והובלת צוותים במערכת הבריאות. בשנים האחרונות כיהנה כמנהלת רפואית מחוזית של מחוז חיפה וגליל מערבי המונה כ-785,000 מבוטחי כללית. בתפקידה זה, קידמה את השירות הרפואי ללקוחות כללית, יזמה והטמיעה בהצלחה פתרונות טכנולוגיים חדשניים והובילה את מחוז חיפה וגליל מערבי של כללית להובלה ארצית בתחום האיכות הרפואית. קודם לכן, כיהנה כסגנית מנהל מרחב חיפה, גליל מערבי ומרכז רפואי כרמל. ד”ר צולר היא בוגרת הפקולטה לרפואה בטכניון, מומחית ברפואת עור ומין עם התמחות על במינהל רפואי ועם תואר MBA במסלול מערכות בריאות ופארמה. כמו כן, היא חברה נבחרת בועד המנהל של החברה לאיכות ברפואה.

במסגרת תפקידה החדש, תעבוד בשיתוף עם כל גורמי המקצוע בכללית, תהיה אחראית על מדיניות הכללית בתחום הדימות והמידע הדימותי, ותוביל את המדיניות והיישום של כלל המהלכים הדיגיטליים בחטיבה, כולל ייזום תהליכים ופתרונות מבוססי בינה מלאכותית והטמעתם, פיתוח תשתיות ויישומים מבוססי BIG DATA, גיבוש תפיסת “בתי החולים החכמים” והובלת מהלכים לפיתוח תשתיות נדרשות לטובת מימוש תפיסה זו.

ד”ר אורלי וויינשטיין, סמנכ”לית ראש חטיבת בתי חולים: “ד”ר צולר מביאה עימה הכרות רבת שנים עם מערכת הבריאות וניסיון בהטמעת תהליכי עבודה חדשניים, לצד קידום והטמעת יוזמות לחדשנות ומחקר. אני שמחה על הצטרפותה לחטיבה ככוח מוביל לטובת הקדמה, פיתוח בתי החולים ובריאות המטופלים”.

קרדיט צילום של תמונת הכותרת: רובי קוטר

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה