טכנולוגיות רפואיות

MSD מדווחת על הרבעון השלישי: יציבות במכירות, ירידה ברווח (firstword)

חברת MSD מדווחת על ירידה של 34% ברווח הרבעון השלישי של 2006, בהשוואה לרבעון המקביל ב-2005, בעיקר על רקע תחרות גנרית לזוקור (סימוביל – הסטטין של MSD ), וכן בשל תביעות הנוגעות לויוקס.

מכירות הסימוביל אשר איבד פטנט בארה”ב ביוני 2006 (בישראל אגב איבוד הפטנט היה כבר לפני למעלה משנה) ירדו ב-65% ברבעון זה. מכירות הסינגולייר (לטיפול באסתמה) עלו לעומת זאת ב-25% להיקף רבעוני של 868 מיל’ $, ואילו מכירות הפוסומקס (לאוסטיאופורוזיס) נשארו יציבות ברמה רבעונית של 771 מיל’ $. (בארץ אגב התכשיר נתון כבר לתחרות גנרית).

היקף המכירות של התרופות החדשות לכולסטרול (זטיה וויטורין המשלב אזטרול וסימבסטטין) המשווקות יחד עם שרינג פלאו השיגו ביחד מחזור רבעוני של 1.03 מיליארד $ , וזאת בהשוואה ל-630 מיל’ $ אשתקד. אוקסאאר הגדיל מכירותיו ב-8%, ומכירות החיסונים עלו ב-64% להיקף של 555  מיל’ $ הרבעון, בעיקר על רקע החיסונים החדשים RotaTeq,  Zostavax ,Gardasil.

סך המכירות ברבעון הסתכמו ב-5.41 מיליארד $ , תוצאה דומה לזו של הרבעון המקביל אשתקד, וגבוהה מציפיות האנליסטים שהעניקו “ציון” רבעוני טוב ל-MSD למרות הירידה ברווח.

במסגרת הדיווח הרבעוני מעדכנת MSD שהיא מתמודדת כיום עם 23,800 (!!) תביעות הקשורות לויוקס…כמו כן משחררת MSD אינפורמציה מעניינת בהצהירה שהיא בוחנת באופן פעיל רכישות חדשות, ושנכון להיום מקיימת 80 בדיקות של רכישות ומיזוגים חדשים במטרה להרחיב את סל המוצרים.

לדיווח ב-firstword

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה