נוירוכירורגיה

אושר בקבינט הכלכלי חברתי – בית חולים חדש יוקם בנגב

הודעת משרד הבריאות

אושר בקבינט הכלכלי חברתי בית חולים חדש יוקם בנגב. הורוביץ: “המהפכה בבריאות מתחילה בפריפריה”

אחרי שנים ארוכות של שיתוק וסחבת אושרה היום (ד’) התכנית להקמת בית חולים חדש בבאר שבע. בשלב הראשון, עד לשנת 2028 יכלול בית החולים החדש חדרי ניתוח, מחלקות אשפוז כירורגי, מיטות אשפוז ומיטות לאשפוז המשכי ופסיכיאטרי. עד 2030 יתווספו חדרי ניתוח נוספים, מרכז אמבולטורי ומרכזי ייעוץ, אשפוז יום אונקולוגי, מרכז דיאליזה ויורחבו מחלקות האשפוז. בשלב השלישי, עד לשנת 2032 תתבצע הרחבה נוספת של המחלקות שהוקמו, תוקם מחלקת רפואה דחופה, אשפוז אונקולוגי, מחלקות פנימיות וילדים ועוד.

שר הבריאות ניצן הורוביץ: “אחרי שנים של הבטחות ושיתוק, אנחנו עוברים למעשים. כבר ב-2014 התקבלה החלטת ממשלה, אך דבר לא קרה. עכשיו הממשלה שלנו מזיזה דברים. בית החולים החדש יחולל שינוי דרמטי שכל כך נדרש באיכות ובזמינות השירותים הרפואיים לתושבי הדרום. נקים בית חולים ציבורי חדשני, בסטנדרט הגבוה ביותר. זה קריטי לבריאות בדרום ולצמצום הפערים בין המרכז והפריפריה. זה מעשה ציוני אמיתי, ואבן דרך חברתית חשובה.

במקביל להקמת בתי החולים החדשים, אנחנו מחזקים גם את הקיימים, בדגש על בתי החולים בפריפריה. בטיפול במשבר כוח האדם, בתקצוב, בתקנים ובעשרות מכשירים רפואיים מתקדמים וחדשניים שהוספנו לאחרונה.

אני מודה לשר האוצר ליברמן, לראש העיר באר שבע דנילוביץ?, להנהלת משרד הבריאות ולכל השותפים למהלך ההיסטורי הזה. אחרי שנים של פערים והזנחה מכוונת, אנחנו חזקים את הפריפריה ומעצימים את מערכת הבריאות הציבורית”.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה