אונקולוגיה

נפתח בית הספר האינטרנטי לניהול כאב מטעמם של האגודה לכאב והאיגוד לרפואת משפחה

קורס זה הוא פרי יוזמה משותפת של האגודה לכאב והאיגוד לרפואת משפחה. להלן מכתב ההזמנה ששוגר לרגל פתיחת הקורס האינטרנטי ע”י המנהלים האקדמים של הקורס, ד”ר סילביו בריל (מימין) מטעם האגודה לכאב, וד”ר ורד סימוביץ (משמאל) מטעם האיגוד לרפואת משפחה:

רופא/ה /איש צוות רפואי  יקר/ה !

הכאב, הכאב הכרוני והכאב הנוירופתי מלווה קהל מטופלים רחב ופוגע קשות בתפקוד ובאיכות החיים. איבחון נכון וטיפול מקצועי יכול לשפר משמעותית את עוצמת ותסמיני המחלה ולהקל באופן דרמתי על איכות חיי המטופל.
האגודה הישראלית לכאב ביחד עם האיגוד לרפואת המשפחה, החליטו לתמוך ולקדם פרוייקט זה מתוך הכרה בכך שלידע ולהכרת נושא הטיפול בכאב, ובעיקר הצדדים המעשיים של האיבחון, הטיפול והמעקב ע”י קהלי רופאים ומטפלים רחבים יש חשיבות ואפקטיביות רבה ותרומה משמעותית ליכולת הטיפול.

במסגרת ביה”ס האינטרנטי תוזמנו להשתתף ב-6 שיעורים, הכוללים 10 הרצאות וחומר קריאה מומלץ. בסופו של כל שיעור משולב מבחן, שאלות המבחן הן לתרגול ובמקרה של קבלת הודעה על שגיאה ניתן לנסות שוב.

רופאים אשר ישלימו בהצלחה לפחות 80% מכלל השאלות במבחנים, יזוכו ב – 20 נקודות התעדכנות מטעם ההסתדרות הרפואית בישראל (הר”י), ובתעודה המעידה על כך.

המערכת מאפשרת לכם במהלך כל שיעור והרצאה להפנות שאלות למרצה השיעור. כל השאלות יגיעו באמצעות מערכת iStudy הייחודית לנו, למרצה הרלבנטי והתשובות מתפרסמות באתר.

בנוסף, תתבקשו בסוף כל שיעור לתת לנו משוב החשוב לנו כדי שנוכל להפיק לקחים ולהשתפר.

באתר ביה”ס משולב פורום מקצועי לדיון בין כל משתתפי ביה”ס המאפשר לכם ולנו לנהל דיונים בסוגיות הקשורות בטיפול בכאב

תודתנו לחברות: אלי-לילי, רפא, MSD על תמיכתם בפרוייקט חשוב זה!

ניהול אקדמי:
ד”ר סילביו בריל, האגודה לכאב        ד”ר ורד סימוביץ, האיגוד לרפואת משפחה

לאתר בית הספר ולהרשמה – נא להקליק כאן

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה