אונקולוגיה

תוצאות מבטיחות למשלב Epcoritamab עם R-CHOP כנגד DLBCL בסיכון גבוה (מתוך כנס ה-ASCO)

מנתונים שהוצגו במהלך הכנס השנתי מטעם ASCO עולה כי משלב Epcoritamab עם R-CHOP הוביל לשיעורי תגובה מטבולית מלאה גבוהים בחולים עם לימפומה מסוג DLBCL (או Diffuse Large B Cell Lymphoma) בסיכון גבוה ופגיעה כפולה או משולשת.

מדגם המחקר כלל 46 חולים עם DLBCL בסיכון גבוה, אשר לא קיבלו טיפול קודם, 11 מהם עם פגיעה כפולה או משולשת. החולים טופלו במשלב Epcoritamab עם R-CHOP (או Rituximab, Cyclophosphamide, Doxorubicin, Vincristine, Prednisone).

מהתוצאות עולה כי משלב Epcoritamab עם R-CHOP הוביל לשיעורי תגובה של 100% ושיעורי תגובה מטבולית מלאה של 76%. בחולים עם פגיעה כפולה או משולשת תועדו שיעורי תגובה מטבולית מלאה של 82%.

בחולים שהשלימו את משטר R-CHOP או את משלב Epcoritamab עם R-CHOP כטיפול אחזקה, שיעורי התגובה המלאים עמדו על 100%, ושיעורי התגובה מטבולית מלאה עמדו על 84% ו-89%, בהתאמה, רמז למעבר מתגובה חלקית למלאה עם המשך טיפול.

החוקרים מציינים כי חציון משך התגובה לטיפול, הישרדות ללא-התקדמות והישרדות כללית טרם נקבעו. התגובה לטיפול הייתה ממושכת, כאשר לאחר 9 חודשים, 96% מהחולים עם תגובה מטבולית מלאה שמרו על תגובה מטבולית מלאה.

לאחר חציון מעקב של 14.2 חודשים, הערכות משך התגובה ומשך התגובה המלאה היו חיוביות מאוד, עם שיעורים של מעל 95%. בקרב חולים עם לימפומה עם פגיעה כפולה או משולשת, התוצאות היו דומות מאוד.

החוקרים מסכמים וכותבים כי ממצאי המחקר מעידים כי משלב Epcoritamab עם R-CHOP מלווה בשיעורי תגובה גבוהים בחולים עם DLBCL בסיכון גבוה אשר לא קיבלו טיפול קודם.

מתוך כנס ה-ASCO

לידיעה ב-Healio

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה