עיניים

כנס מדעי בינלאומי – סוכרת הפנים האחרות, ה – 8 בספטמבר 2015, סיטי טאואר , רמת גן


לתוכנית הכינוס לחצו כאן בבקשה

א.י.ל- אגודה ישראלית לסוכרת עורכת כמידי שנה כנס מדעי שנתי, השנה הוא בנושא “סוכרת הפנים האחרות”. לכנס מוזמנים מומחים רבים בתחום הסוכרת ביניהם, אנדוקרינולוגים, רופאי סוכרת וחוקרים בתחום הסוכרת. הכנס יתמקד השנה בחידושים האחרונים בחקר הגורמים לסוכרת, ביניהם: השמנת יתר, גנטיקה, השעון הביולוגי, חשיפת העובר לרמות הסוכר של האם ועוד. הכנס יתקיים ביום ג’, ה-8 בספטמבר, מרכז הכנסים הדר, סיטי טאואר, רמת-גן.

לצד שורה של מומחים ישראלים, ירצו בכנס שני מומחים בינלאומיים: פרופסור ווטר ואן מרקן ליכטנבלט (Prof. Dr. W.D. van Marken Lichtenbelt Wouter ) שירצה על תחום התמחותו: הפוטנציאל הטיפולי של שומן חום בסוכרת. עד לאחרונה היה מקובל לחשוב ששומן חום קיים רק ביונקים קטנים ותינוקות ושחשיבותו הפיסיולוגית היא זניחה בקרב מבוגרים. לאחרונה, פרופסור ליכטנבלט מוביל מחקרים המעידים על כך שלשומן חום יש חשיבות גם בקרב מבוגרים בוויסות המשקל ומשק הסוכר הגוף.

מרצה אורחת נוספת מחו”ל הינה פרופסור סיאן אלרד (Professor Sian Ellard ), החוקרת יחד עם פרופ’ אנדרו הטרסלי  (Andrew Hattersley) שתרצה על סוכרת מונוגנית – סוכרת משפחתית שמופיעה בגיל צעיר בתורשה אוטוזומלית דומיננטית שאבחונה משפיע רבות על הטיפול.  פרופסור אלרד תסביר באילו מקרים צריך לחשוד בסוכרת מונוגנית ועל החידושים בטיפול בה.  

בנוסף, במעמד הכנס יחולקו פרסי האגודה הישראלית לסוכרת בשיתוף חברת MSD לחוקרים צעירים מובילים בתחום הסוכרת. 

להרשמה לכנס מלאו את טופס ההרשמה המקוון בלינק הבא: (לחצו כאן בבקשה)

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה