אנדוקרינולוגיה ילדים

פרופ’ צחי גרוסמן נבחר ליו”ר האיגוד לרפואת ילדים.

בשנים האחרונות כיהן כמזכ”ל האיגוד.
לקראת הכנס השנתי של האיגוד, שיתקיים ביום רביעי השבוע, מבקש פרופ’ גרוסמן להודות יו”ר היוצא, פרופ’ שי אשכנזי, ומוסיף: “שנת 2021 תהיה שנת החיסון כנגד קורונה. נראה שלצד הרצון להתחסן מצד חלק גדול באוכלוסייה, צפויה גם התנגדות לחיסונים החדשים. רופאי הילדים מנוסים יותר מכל מגזר רפואי אחר בהתמודדות עם התופעה הזו.  נפעל לקבלת מעמד מרכזי בהסברה העתידית”
פרופ’ צחי גרוסמן נבחר לכהן כיו”ר החדש של האיגוד לרפואת ילדים.
פרופ’ גרוסמן, בן 62, נשוי לנועה, שופטת בבית המשפט המחוזי בתל אביב, ואב לארבעה ילדים. מתגורר בתל אביב. בוגר בית הספר לרפואה של האוניברסיטה העברית והדסה, ירושלים, התמחות ברפואת ילדים בבית החולים “הדסה” בתל אביב . היום – רופא ילדים עצמאי במכבי שירותי בריאות בתל אביב, וחבר סגל בכיר בבית הספר לרפואה ע”ש אדלסון, אוניברסיטת אריאל.
פרופ’ גרוסמן היה חבר בוועד חיפ”א בשנים 1996-2000, יו”ר חיפ”א בשנים 2000-2004 ., חבר בוועד האיגוד לרפואת ילדים בשנים 2000-2004, מזכ”ל האיגוד לרפואת ילדים בשנים 2008-2020, חבר בועדת ההתמחות של המועצה המדעית, 2000-2004, חבר המועצה הלאומית לבריאות הילד משנת 2000, חבר בוועדות הבחינות של האיגוד לשלב א ולשלב ב משנת 2008, חבר הועד המנהל של “גושן”, העמותה לבריאות ורוווחת הילד בקהילה, משנת 2014, חבר המועצה לגיל הרך משנת 2018.
יחד עם פרופ’ גרוסמן, נבחר גם ועד חדש לאיגוד, הכולל את פרופ’ אביב גולדברט, פרופ’ יעקב ברקון, ד”ר גילת לבני וד”ר יעקב שכטר.
לקראת פתיחת הכנס השנתי השל האיגוד לרפואת ילדים, ביום רביעי השבוע, מציב פרופ’ גרוסמן את היעדים העתידיים הניצבים בפני האיגוד:
– חיזוק מעמדו של האיגוד הישראלי לרפואת ילדים כגוף קובע מדיניות בכל הקשור לבריאות ילדים במדינת ישראל. האיגוד יפעל להשמיע את קולם של רופאי הילדים בכל נושא ובכל זירה שהם בעלי משמעות לבריאותם של ילדי ישראל.
– מדינת ישראל נכנסת לשנת 2021 שנת החיסון כנגד קורונה. נראה שלצד הרצון להתחסן מצד חלק גדול באוכלוסייה, צפויה גם התנגדות לחיסונים החדשים, ומי אם לא רופאי הילדים מנוסים יותר מכל מגזר רפואי אחר בהתמודדות עם התופעה הזו. האיגוד יפעל לקבלת מעמד מרכזי בהסברה העתידית לאור הניסיון העשיר של רופאי הילדים במישור הזה.
– האיגוד יפעל נמרצות להשגת תקנים נוספים למחלקות הילדים לנוכח מגמת קיצור התורנויות וחיזוק מחלקות הילדים בפריפריה.
– עולם ההתמחות עובר מהפיכה: האיגוד ישאף להטמיע התמחות מבוססת תוצאים ברפואת ילדים. במקביל לכך, החינוך online ,שקפץ קפיצה אדירה בתקופת הקורונה, יישאר איתנו ויהווה נדבך חשוב להעברת תכנים. האיגוד יפעל להשתלב במגמה זו.
– האיגוד יפעל מול קופות החולים למימון תקנים שיאפשרו הכוונת יותר מתמחים לרוטציה בקהילה.
– האיגוד ימשיך את העשייה המבורכת של כתיבת קוים מנחים וניירות עמדה בנושאים חשובים לקידום איכות רפואת הילדים בישראל
– האיגוד יפעל לפיתוח שיתופי פעולה וסינרגיזם בין רופאי בתי חולים ורופאי קהילה לטובת רפואת ילדים איכותית וכוללנית.
עם כניסתו לתפקיד, בקש פרופ’ גרוסמן להודות לפרופ’ שי אשכנזי, יו”ר האיגוד היוצא, על 4 שנים של עבודה ביחד לקידום רפואת הילדים בישראל. 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה