ילדים

היערכות למצב הביטחוני בבתי החולים סורוקה וקפלן

מלחמה הפצצה

בתי החולים סורוקה וקפלן מעדכנות באשר להיערכות תפעול בתי החולים לאור המצב הביטחוני .

להלן הודעת סורוקה:

היערכות המרכז הרפואי סורוקה מקבוצת כללית
בצל ההסלמה במצב הבטחוני, נערך סורוקה מרכז רפואי אוניברסיטאי לכל תרחיש אפשרי ובהתאם להנחיות פיקוד העורף.
כל בעלי התפקידים במקצועות הקריטיים, כגון כירורגיה, טראומה, מיון, הרדמה, סיעוד ואחרים, נכנסו לכוננות גבוהה ולזמינות הגעה לבית חולים בשעות היום והלילה תוך זמן קצר.
אנו לקראת השלמת תהליך העברת מחלקות שאינן ממוגנות לאזורים ממוגנים.

 

להלן הודעת קפלן : 

במרכז הרפואי קפלן מקבוצת כללית, אשר מצוי בטווח 40 ק”מ מרצועת עזה, התקבלה החלטה על פינוי מחלקות למרחב “הכי מוגן שיש” ועל שחרור מטופלים ככל הניתן. בנוסף, בשלב זה ולאור צמצום כמות המיטות בבית החולים בשל פינוי המחלקות, בית החולים סגור לקליטת חולי קורונה חדשים. החלטה לגבי קיומה של פעילות אמבולטורית מחר תיבחן בהמשך. כלל ההחלטות התקבלו לאור הנחיות משרד הבריאות ובתיאום עם פיקוד העורף.

במסגרת זו, מחלקת כירורגית ילדים והמחלקות הפנימיות אשר נמצאות בקומות העליונות יועברו למרחב “הכי מוגן שיש”. יחידות הטיפול והאשפוז של המערך הקרדיולוגי המצויות כיום בצריפים יועברו גם הן למרחב “הכי מוגן שיש”, בהתאם להחלטות פיקוד העורף.

פרופ׳ טריף בדר, מנהל המרכז הרפואי קפלן וביה”ח הרצפלד:”המרכז הרפואי קפלן אשר נמצא ברחובות הינו בטווח 40 ק”מ מרצועת עזה. לאור מבצע ‘עלות השחר׳ וכחלק מההיערכות בית החולים להמשך התפתחות המערכה, אנו מבצעים כעת את הצעדים הנדרשים על מנת לשמור על המטופלים והצוות שלנו ככל הניתן. לפיכך, ובהתאם להנחיות פיקוד העורף ובתיאום מלא עם נציגיהם, החלטנו על פינוי חלק מהמחלקות למרחב ‘הכי מוגן שיש׳. מדובר בתהליך מורכב אליו נרתמים מכלל הסקטורים בבית החולים. נערך להמשיך ולהעניק את הטיפול הרפואי הטוב ביותר שאנו יכולים בנסיבות הקיימות”.

 

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה