ילדים

ד”ר סטיבן ריינגולד זכה בתעודת רופא מצטיין מטעם קופת חולים מאוחדת (הודעת קופת החולים)

קופ”ח מאוחדת ציינה לאחרונה את יום הרופא הישראלי והעניקה בטקס הוקרה תעודות הצטיינות לרופאים ורופאות נבחרים מכל מחוז. מצטיין מחוז דרום הוא ד”ר סטיבן ריינגולד* ממודיעין על תרומתו יוצאת הדופן הן למטופלים והן לקופה.

כחלק מאירועי יום הרופא הישראלי שצוין לאחרונה ונועד להדגיש את תרומתם של הרופאים לחיי הקהילה, ערכה מאוחדת, טקס הוקרה לצוותים הרפואיים של הקופה. במהלך האירוע הוענקו תעודות הוקרה לרופאים מצטיינים אשר בלטו בעשייתם, הישגיהם וחיזוק תדמית הרופא בקרב הציבור הישראלי.

ד”ר סטיבן ריינגולד, רופא ילדים קהילתי, מומחה בהפרעת קשב וריכוז ומנהל רפואי בקופ”ח מאוחדת במודיעין עזריאלי, מעורב בתהליכים רבים לייעול עבודת הרופאים ופעיל בגיוס רופאים חדשים למען הקהילה. “אני רואה שליחות במקצוע וגאה לתרום כמיטב יכולתי לקידום בריאות הציבור בקהילה בה אני פועל.” מסר בתגובה על זכייתו ד”ר סטיבן ריינגולד, “אני תמיד קשוב וזמין עבור הלקוחות שלי ומקפיד להעניק להם את הטיפול הטוב ביותר”.

דני מושייב, מנהל מחוז דרום: “הרופאים והרופאות שלנו הם הכוח המניע והלב שמזרים חמצן למרפאות, למטופלים ואל כל מערכת הבריאות. יום הרופא הוא הזדמנות לעצור לרגע את העבודה היומיומית האינטנסיבית, להוקיר ולהודות לכל רופא ורופאה. ד”ר סטיבן ריינגולד, הוא אחד מהרופאים המצוינים שלנו המעניק ללקוחותיו שירות מקצועי, ושומר על קשר אישי וסביבה טיפולית נעימה ותומכת ועל כן, בחירתו כמצטיין מחוזי הייתה טבעית”.

ד”ר דניאל כץ, סגן רופא מחוזי על הבחירה בד”ר ריינגולד: הבחירה בד”ר סטיבן ריינגולד לרופא מצטיין נעשתה בשל היותו רופא ילדים יוצא מן הכלל, מקצועי מעורב בתוכניות פיילוט חוצות מחוז ומשפיעות על כל קופת חולים מאוחדת.”

*ד”ר ריינגולד הוא עורך אתר חיפ”א.
אי-מד מצטרפת לברכות!

 

*קרדיט צילום- תהילה אברהם

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה