ילדים

שירות פסיכולוגי חדש נפתח במרכז הרפואי לגליל בנהריה

ד"ר אודי בונשטיין מרכז רפואי גליל פסיכולוגיה
 במרכז הרפואי לגליל בנהריה נפתח שירות פסיכולוגי לילדים ולמבוגרים, שייתן מענה מקצועי מקיף לתושבי הצפון, תוך שמירה על רצף טיפולי.

בראש השירות עומד ד”ר אודי בונשטיין, פסיכולוג קליני ורפואי מומחה, מורשה להיפנוט, למחקר ולהוראה מדעית של היפנוזה, והפסיכולוג הראשי של המרכז הרפואי לגליל.

יצוין, כי במרכז הרפואי נמצאת המחלקה להדרכת הילד והמשפחה, בהובלת ד”ר לודמילה סנדלר, הנותנת מענה אישפוזי פסיכיאטרי לילדים בגילים 18-6. זהו המקום היחיד בצפון (עד נס ציונה), בו ניתן מענה אישפוזי פסיכיאטרי לילדים (גילים 12-6).

השירות הפסיכולוגי יהיה מוכר להתמחויות מלאות בפסיכולוגיה קלינית ובפסיכולוגיה רפואית, ויכלול מרפאה חדשה, אשר תרכז את כל ההתמחויות תחת קורת גג אחת ותיתן מענה מקיף לאנשי מקצוע.

אחת ההתמחויות שתינתן היא התמחות קלינית של ארבע שנים, הכוללת התמחות מרפאית (שלוש שנים) ואישפוזית (שנה). כמו כן ניתן יהיה לעבור התמחות מלאה (מרפאתית ואישפוזית) בפסיכולוגיה רפואית (פסיכולוג רפואי מסייע למטופלים המתמודדים עם מגוון קשיים בתחום הרפואי או הגופני).

מתוקף היותו מחזיק ברישיון להוראה מדעית בהיפנוזה ואחד המדריכים הבודדים בצפון להוראת היפנוזה, מתכוון ד”ר בונשטיין לפתוח גם מסלול התמחות בהיפנוזה קלינית ורפואית.

ד”ר בונשטיין: “בתקופה האחרונה בנינו, בתמיכת ההנהלה, שירות פסיכולוגי כולל הנותן מענה הכשרתי מקיף לאנשי המקצוע ומענה מקצועי מקיף לאוכלוסיית הצפון. המרפאה החדשה תאפשר רצף טיפולי וזו בשורה לתושבים. לדוגמה, ילד שסיים את הטיפול בהדרכת הילד והמשפחה, יוכל לאחר מכן להמשיך ולהיות מטופל במסגרת המרפאתית”.

בעניין ההתמחויות אמר ד”ר בונשטיין: “החזון שלי הוא שפסיכולוגים יעשו התמחות קלינית ורפואית גם יחד, תוך חיבור בין גוף ונפש בצורה הטובה ביותר. השילוב בין פסיכולוג קליני, פסיכולוג רפואי ורישיון בהיפנוזה, הוא לתפיסתי השילוב המנצח, ואנו חותרים להגיע למצב זה בשירות הפסיכולוגי שלנו”.

כמו כן הוסיף, כי בקרוב יקבל השירות תוספת תקנים, עם מתמחים קליניים ורפואיים נוספים, כמו גם פסיכולוגים מומחים.

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה