פסיכיאטריה

המוח המשתנה: על היכולת המופלאה של המוח לשנות את עצמו, הרצאתה של ד”ר מור נחום, יום חמישי ה- 24.11.16.

ההרצאה תתקיים בשעות: 19:00-20:30 בחברת בריין טריין- רחוב החיל 49, רעננה

הכניסה חופשית יש להירשם מראש בטלפון :09-7710036

תקציר:
בהרצאתה – ?המוח המשתנה”: על היכולת המופלאה של המוח שלנו לשנות את עצמו,  ד”ר נחום מספרת על השינויים שחלים במוח של אנשים בוגרים (מכונה גם “פלסטיות של המוח”). תוך דיון במקרים מפורסמים בספרות המקצועית על אנשים עם פגיעות מוחיות ואנשים עם התמחויות​ שונות, נבין כיצד המוח מסוגל להשתנות, בכל גיל. נבין אילו שיטות יעילות לשיפור היכולות של המוח, תוך שימת דגש על טיפולים ממוחשבים וניידים לשיפור בריאות הנפש. נדבר גם על טכנולוגיות בעולם האמיתי המשמשות לשיקום של חולים עם פגיעות מוחיות. בסיום ההרצאה נדבר גם על העתיד של תרפיות מבוססות-מוח, ובייחוד על ממשק מוח-מחשב. 

על המרצה – ד”ר מור נחום:

ד”ר מור נחום השלימה את עבודת הדוקטורט שלה במסלול לחישוביות עיצבית באוניבריסטה העברית בשנת 2008.

בשנת 2009 הצטרפה לד”ר מייקל מרזניק ויחד הקימו את המכון לפלסטיות מוחית בסן פרנסיסקו (brain plasticity institute ). המכון הינו חברת בת של חברה בשם posit science , שמטרתה פיתוח תוכנות אימון למוח לאוכלוסיות קליניות.

בין השנים 2011-2014 השלימה ד”ר נחום פוסט דוקטורט במעבדתו של ד”ר ליווי דניס באוניברסיטת קליפורניה שבברקלי. במסגרת עבודתה חקרה ד”ר מור את השימוש במשחקי וידאו לשיפור יכולת הראייה אצל מבוגרים עם עין עצלה.

בין השנים 2014-2016 תפקדה כמנהלת המחקר והפיתוח של חברת posit science שם עמדה בראשם של מספר מחקרים שבדקו את השפעת השימוש בטכנולוגיות ממוחשבות על שיפור יכולותיהם של חולים במחלות נפש.

אתם כמובן מוזמנים!

0 תגובות

השאירו תגובה

רוצה להצטרף לדיון?
תרגישו חופשי לתרום!

כתיבת תגובה

מידע נוסף לעיונך

כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה