שיווק ומנהל רפואי

אי-מד מול האתרים האחרים: יש הבדלים ?/מאת בעז גנזבורג , עורך מינהל ושיווק רפואי ומנכ”ל האתר

לפני כמה ימים נפגשתי עם מישהו שהצליח להרגיז אותי..מדובר דווקא באדם חביב ואינטליגנטי שעד לא מכבר היה אחראי על ניהול המדיה הדיגיטלית באחת מחברות התרופות, וכעת משמש כיועץ עצמאי לחברות תרופות וארגונים בתחום השימוש במדיה האינטרנטית.

למה הוא הרגיז אותי ?  כי בשיחה שהייתה לנו טען שלמעשה אין הבדל של ממש בין אי-מד לשני האתרים הנוספים (רשת רפואה ודוקטורס אונלי) הפועלים בתחום. אני כמובן נעמדתי מייד על רגלי האחוריות, והתחלתי לשטוח את טיעוני… אבל הבנתי שאם איש שמבין , או לפחות אמור להבין , את התחום חושב כך, אז שעלינו כנראה להציג ולהסביר בצורה ברורה יותר את ההבדלים בין אופן הפעילות של אי-מד לאתרים האחרים. ואת זה אני רוצה להתחיל לעשות ברשותכם בסקירה זאת…וגם להודות בהזדמנות זו לאותו יועץ שגרם לי להבין שלא מה שברור ומובן לנו גם ברור בהכרח לסביבה….

צריך אולי לאמר קודם כל , בכנות, ששני האתרים הנוספים פועלים היטב והם בהחלט מתחרים ראויים ומכובדים, ושיש להם בודאי מקום .

מה שאני סבור שמייחד אותנו מתחיל בכך שאת החזון והאסטרטגיה שלנו ניתן להציג בשני הסעיפים הבאים :  

  • להעניק לקהילה הרפואית מידע עדכני, רלבנטי וכלים מקצועיים מתקדמים שיסייעו להם לשמר/לשפר רמתם המקצועית והאנושית.

  •  להעניק לתעשיה הרפואית כלים אפקטיביים ומתקדמים להעברת העדכונים והמסרים שלהם לקהל המקצועי תוך שמירה כמובן על אתיקה מקצועית ומינימום “הטרדה של המנויים ככל האפשר.

  • טוב, יכול מישהו להגיד, זה בטח גם מה שהאחרים טוענים שהם עושים, לא ? המבחן הוא כמובן מבחן התוצאה. אז בואו נתחיל לחדד את ההבדלים. ראשית כשאנו אומרים קהילייה רפואית, אצלנו מדובר על הקהילייה הרפואית על כל כל מרכיביה:  באי-מד, בין למעלה מ-30,000 מנוייה יש לא רק רופאים אלא גם אחיות, רוקחים, תזונאים, מרפאים בשיטות רפואה משלימה, פיזיותרפיסטים ועוד , וזאת מכיוון שאנו בהחלט מאמינים בעבודת צוות ושילוב כוחות, להבדיל מ”דוקטורס אונלי” (כשמו כן הוא..) ו”רשת רפואה” הפונים לרופאים בלבד. שנית, הסעיף השני בחזון נובע אמנם מאילוץ קיומי שכן לא ניתן לתפעל ולפתח אתר רפואי מקצועי ללא המימון של התעשיה.  בשונה מהאחרים, נדמה לנו שאנחנו הבנו בשלב די מוקדם שאת הקשר ומתן הכלים והערכים המוספים לתעשיה לא צריך להצניע, אלא להפך, לפתח ולשכלל מחד , ומאידך להקפיד על האתיקה והאמינות.

    את ההבדלים הנוספים באופן שבו אנו מיישמים את האסטרטגיה שלנו בהשוואה לאתרים המתחרים ריכזנו בטבלה שלפניכם. למי שיהיה את הכוח והסבלנות, יוכל גם לקרוא את ההסברים בהמשך:  

    (+++ – יתרון משמעותי ,  !!! בלעדיות)




















































    קריטריון תועלות לציבור הגולשים


    ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


    משמעות היתרונות לגולש


    תדירות עדכונים מדעיים (ערוץ החדשות הרפואיות) (+++)


    עשרות עדכונים מידי יום על בסיס סקירה שיטתית של מקורות המידע והמלצות עורכי המדורים, כל מדורי האתר (כ-50) מעודכנים UP TO DATE ,


    הגולש יכול להיות לסמוך על כך שלא “יפספס” את העדכונים החשובים ביותר בתחומו   


    מאגר הרצאות (אי-מדיה) (+++)


    המאגר הגדול ביותר (למעלה מ-3000 הרצאות) בפורמט “יוטיוב” עם מנוע חיפוש פנימי.. ההרצאות גם מוצגות באופן אוטומטי בצמוד לכתבות רלבנטיות


    מאפשר בצורה קלה איתור הרצאה שהגולש מעוניין לצפות בה באופן מלא או חלקי.


    מידע רלבנטי צמוד לכל כתבה(+++)


    בצמוד/בסוף/בצידי כל כתבה ניתן לצפות בכתבות רלבנטיות נוספות, הרצאות, קליפים הומוריסטיים, מרכזי מידע ועוד,


    מאפשר לגולש להתמקד בנושא הכתבה ולצפות במידע רלבנטי קשור


    התראות בזמן אמת (עדכונים מיידיים) (!!!)


    כל גולש יכול לסמן את הנושאים (היפוגליקמיה, שבץ וכד’) שבהם ירצה לקבל התראה מיידית על מידע חדש בתחום שעודכן באתר


    הגולש יכול להיות בטוח שבתחומים החשובים לו יקבל התרעות ספציפיות וממוקדות ולא יפספס מידע חיוני מבחינתו


    פאנלי מומחים (מומחים סביב שולחן עגול) (!!!)


    צילום ועריכת דיונים בין מומחים מובילים באשר למחקרים חדשים לצורך מתן פרספקטיבה ופרשנות.


    מאפשר לגולש להאזין להעמיק במחקרים ובהבנת המידע ולאופן היישום של המידע בשטח


    סקירות עומק ודיוני מקרים (ג’ורנאל קלאב) (!!!)


    שני מגזינים בחודש ברפואה כללית , אחד פדיאטרי, ואחד פרמקולוגי אשר מציגים סקירות ומקרים רלבנטיים ממיטב הספרות העולמית..  


    מאפשר לגולש לקיים סוג של לימודי המשך בנושאים המרכזיים בתחומו הן באמצעות סקירות עדכון והן באמצעות דיוני מקרה מתגלגלים


    כלי עזר שימושיים לרופא (איפוקרטס) (!!!)


    כמייצגים בלעדיים של איפוקרטס בישראל אנו מאפשרים למנויי הג’ורנאל קלאב לקבל בהקלקת עכבר מידע תרופתי מלא, לבצע בדיקת אינטראקציות בין תרופתיות, להשתמש באינדקס אבחנות מפורט ונרחב, מחשבונים רפואיים ועוד, וכל זאת כמובן גם בזמן אמת מול מטופלים.


    כלים מעשיים חשובים שניתן להיעזר בהם באופן יום יומי בעבודה במרפאה/בית החולים ולהבטיח רפואה בטוחה ומתקדמת.


    בתי ספר אינטרנטיים (ISTUDY ) (+++)


    היינו הראשונים ואנו עדיין עם הכמות הגדולה ביותר של קורסים אינטרנטיים. מעבר לזה לבתי הספר שלנו , ISTUDY , יתרונות יחודיים: התייעצות מול מרצי הקורס, פורומים, עדכונים שוטפים בתחום הנלמד אשר הופכים את ההשתייכות לקורס לקהילה של אנשי מקצוע שלה עניין משותף בנושא רפואי עם אפשרות עדכון שוטפת, התייעצות ודיונים. הקורסים השונים אף הפכו לחלק אינטגרלי בתוך מערכות ההדרכה של כל קופות החולים.  


    לימוד של מיגוון נושאים רחב כולל האפשרות לתרגל, לשאול, להתייעץ , לדון ולהמשיך להיות מעודכן בחידושים השוטפים בתחום. מזכה בנקודות השתלמות וקרדיטציה בקופות.


    ניהול אתרי איגודים מקצועיים(+++)


    אי-מד מנהלת את המספר הגדול ביותר של אתרי איגודים מקצועיים, זאת כתוצאה מיתרונות יחודיים הניתנים לאיגודים הפועלים עמנו לרבות אפשרויות ניצול הפיצ’רים הייחודיים הנ”ל עבור חברי האיגודים במסגרת מנוי ג’ורנאל קלאב איגודי, פיצ’רים יחודיים לדיונים, הצגות מקרים, ג’ורנאל קלאב ייעודי של האיגוד ועוד


    חברי האיגודים העובדים עם אי-מד נהנים משירותים “ג’ורנאל קלאב” בעלי ערך מוסף, דף אישי, ועוד.


    (MESS) מערכת ניהול רשמים/רגי’סטרי  (!!!)  


    מערכת המאפשרת לנהל מאגרי מידע של מחלות/פרוצדורות וכד’ ומשמשת איגודים וגופים שונים לריכוז וניתוח מידע קליני


    מעלה את רמת המידע על תחלואה/יעילות ובטיחות טיפולים המבוצעים ע”י חברי האיגוד


    ערוץ ההומור הרפואי (יוטיוב ברפואה) (!!!)


    אנחנו מאמינים שצריך גם להנות לפעמים..והומור רפואי משובח בהחלט תורם לכך..בנינו מאגר קליפים המכיל כבר קרוב לאלף סרטונים הנבחרים מידי שבוע בקפידה ומציגים את הרפואה מהצד ההומוריסטי שלה, הסרטונים משתלבים גם בכתבות האתר בהתאם לתוכן


    פשוט כיף…ואולי לפעמים גם כמה תובנות חשובות…

    בצד השני של המשוואה, לתעשייה, זו שכאמור למעשה מאפשרת מבחינת מימון את הפעלת ופיתוח האתר, גם הקדשנו מחשבה ומאמצים לייצר אפקטיביות ייחודית :

    (+++ – יתרון משמעותי ,  !!! בלעדיות)




























    קריטריון לאפקטיביות התעשיה


    ייחודיות אי-מד בהשוואה לאחרים


    המשמעות למפרסם


    פירסום מכוון תוכן (שיטת גוגל) (!!!)


    המודעה הפרסומית/מעברון/טריילר מופיעים ע”פ הההתאמה בין תוכן האייטם למילות המפתח שהמפרסם הגדיר..


    זה גם יעיל יותר למפרסם וגם מעניין ופרקטי יותר לקהל: הפירסום פונה לקהל המתאים ביותר (מתעניין פעיל בתחום) והפרזנטציה של קליפ על מסך מלא מרשימה ואפקטיבית.


    קידום תכנים (פוקוס)  (!!!)


    שילוב של הצגה בולטת, דיוור ישיר מיוחד, הצמדת מסרים בשיטה אפקטיבית – והכי חשוב אתית, אשר מתקבלת ע”י הקהל כתוכן ולא הודעה פירסומית בלווי מודעת חסות המהווה גם גילוי נאות.


    מאפשר קידום תכנים אובייקטיביים במהירות, יעילות, ובאופן אתי 


    מרכזי המידע והשירות (ממו”ש) (!!!)


    פיצ’ר חדש המאפשר לכל מנהל מוצר לנהל עצמאית אתר בית מקצועי אשר מקודם באי-מד על בסיס תוכן הכתבות והתמחות הגולשים.


    מרכז המידע זוכה לחשיפה רלבנטית, מאפשר הצגת מידע עדכני ומוסמך והכי חשוב מאפשר יצירת קשר ישיר ובלתי אמצעי בין הצוות הרפואי למנהל המוצר בכל שאלה/סוגייה הקשורה למוצר/שירות


    מערכת דיוור מתקדמת (אקטיבטרייל) (!!!)


    זיהוי המנויים שפתחו/לא פתחו/הקליקו ושיגור המשך מסרים בהתאם לפילוח..  


    מאפשר השגת REACH מקסימלי ללא הטרדה מיותרת


    שיחת נציג מקוונת . (!!!)


    קליפ מולטימדיה המדמה שיחה עם רופא וקבלת משוב המהווה כתחליף או חיזוק קמפיין תעמולה באמצעות העברת מידע ומסרים


    שיטה מתקדמת , יעילה, ואפקטיבית  להעברת מידע ומסרים וקבלת משוב

    השורה התחתונה של היתרונות הייחודיים הללו  מגיעה לידי ביטוי בשני  מדדים כמותיים מרכזיים:

    א. רייטינג –    ובתחום שלנו האיכות בהחלט קשורה לרייטינג הגבוה.

    ב. אפקטיביות פירסומית –  איזה שיעור מהיקף הפירסום הוא ממוקד ומותאם לתוכן ולמאפייני הגולש.

    אז מבחינת רייטינג אנו מגיעים כיום במדידה חודשית לכ-2 מיליון צפיות באתר אי-מד בלבד , ועוד כ-1 מיליון צפיות בניוזלטרים השוטפים והמיוחדים המשוגרים בתדירות יום יומית,  ועוד כ-1 מיליון  בלמעלה מ-20 אתרי האיגודים  המנוהלים ע”י אי-מד. וזהו, למיטב ידיעתנו הרייטינג הגבוה ביותר בענף . יתרה מכך זמן השהיה באתר בכל ביקור עומד בממוצע  על יותר מ-10 דקות שזהו נתון המצביע על מידת העניין והרצינות של הגולשים.  גם מבחינת כמות מנויים באתר , מעל 30,000 וכמות יוניקים מבקרים בחודש של כ-27000 מדובר למיטב ידיעתנו ב-reach הגדול ביותר בתחום.

    מבחינת אפקטיביות פירסומית, לאחר שלוקחים בחשבון את הרייטינג של 2 מיליון צפיות (כשבכל צפייה יש חשיפה לכ-2.5 מודעות/קליפים פרסומיים) הרי שמבחינת איכות ואפקטיביות  הפירסומים  ניתן לציין שכ-50% מהחשיפות הפירסומיות הן ממוקדות וקשורות לתוכן המוצג לגולש , כשבשאר ה-50% החשיפה מותאמת להתמחות הגולש .  בהקשר זה יצויין שאימד היא היחידה  המציעה גם אפשרות לפירסום לקהל הרחב (לתרופות OTC או להעברת מסרים עקיפה של תרופות מרשם) בהתבסס על כך שהמערכת מבחינה בין גולשים שהם מנויי האתר (אנשי המקצוע) לגולשים אקראיים.

    אם נחזור לאותו יועץ חביב שהיווה את הטריגר לכתיבת סקירה זו, אני מקווה כמובן שלאחר שיקרא רשימה זו דעתו המקצועית תשתנה…ולכם, הקוראים, אני יכול רק לקוות שלא חידשתי הרבה…

    למתעניינים, אנו מציגים כאן נספח עם הסברים למה שהוצג בטבלה המסכמת לעיל :

    במישור  של אספקת המידע ומתן הכלים המקצועיים  לקהל הרפואי אפשר לדבר על המרכיבים הבאים :

  •   רמת ותדירות העדכונים אנו מקפידים לעדכן את האתר בעשרות דיווחים יומיים באופן כזה שכלל 50 ההתמחויות שאנו מנהלים כאתרים נפרדים יהיו ברמת עדכון משביעה רצון. אצלנו לעולם לא תראו מצב שבו הידיעה האחרונה שעודכנה במדור מסויים, אפילו “נישתי” היא עם ותק של יותר מיום-יומיים. אם תבדקו את האתרים האחרים (ואנו עושים זאת כמובן אז רואים לעיתים מצבים מביכים למדי כשהעדכון האחרון בתחום מסויים הוא מלפני שבועות או חודשים..) 

  • בחירת המחקרים הנסקרים  –  בכדי שהעדכונים המדווחים יהיו רלבנטים, מעניינים יש כמובן חשיבות רבה לבחירת האייטמים. כפי שכולנו יודעים יש היצע עצום של מחקרים חדשים המתפרסמים מידי יום והחוכמה היא לבחור באותם אלה שמוסיפים לידע הפרקטי והרלבנטי. לצורך כך אנו נעזרים במערכת של כ-50 חברי מערכת, עורכי המדורים, אנשי מקצוע מובילים בתחומם אשר מפנים וממליצים לנו אילו דיווחים חשוב לשלב באתר. למיטב ידיעתנו זו לא השיטה המופעלת באתרים האחרים, ונראה מעיון קצר בכותרות של שלושת האתרים להבחין בהבדלים.. 

  • מאגר הרצאות היינו הראשונים לעסוק בתיעוד מולטימדיה של הרצאות מכנסים ומפגשים, וכן ביצירת ספריית הרצאות, הלא היא e-Media המהווה מעין “יוטיוב” פנימי שלנו ומאפשרת לגולשי האתר להנות מאלפי הרצאות ולאתר אותן באמצעות מנוע חיפוש פשוט ונוח. אז נכון שגם למתחרים שלנו יש כעת הרצאות אבל בעניין הזה גם הכמות והמגוון חשובים וגם נוחיות וזמינות ההרצאות במאגר ובהצגתן בצמוד לכתבות תוכן רלבנטיות יוצרים שימוש נרחב ומועיל יותר.

  • כל המידע הרלבנטי לכתבה שאותה הגולש קורא בטווח הקלקת העכבר –  מערכת האתר מציגה לפני הקורא את הכתבות, ההרצאות,  ומרכזי המידע (אליהם נתייחס תכף בנפרד) הרלבנטיים לנושא הכתבה, כך שאם הקורא מעוניין להרחיב ולעיין בעוד מידע הקשור לכתבה שאותה הוא קורא כל שעליו לעשות זה רק לבחור ולהקליק. חשוב לציין שהשיטה הזו עובדת..זמו השהייה הממוצע בכל ביקור באתר עומד על יותר מ-10 דקות, שבמונחי אינטרנט זה המון..

  • התראות בזמן אמת –  מנויי אימד יכולים להנות משירות של קבלת מידע והתראות ממוקדות על עדכונים שזה עתה עלו לאתר בנושאים שהמנוי הגדיר אותם ככאלה שהוא מעוניין לקבל עליהם התראות “חמות” . המערכות שלנו היא היחידה כיום המאפשרת למנויים לקבל התראות סלקטיבית בזמן אמת מייד כשעולה עדכון בנושא שהמנוי הגדיר.

  • פאנלי מומחים, סקירות תגובה ופרשנות מעבר לעדכוני המידע השוטפים, בכדי לספק לקוראים הבנה מעמיקה יותר של חלק מהמחקרים הנסקרים תוכלו לראות editorials , הערות ודגשי המערכת, ראיונות עם מומחים מובילים והפניות ספציפיות להרצאות או דיווחים קודמים.

  • דיוני מקרים וסקירות עומק גם כאן, במטרה לתת ערך מוסף לעדכונים השוטפים, אזי במסגרת הגורנאל קלאב  לרפואה כללית ילדים ורוקחות, אנו מציגים סקירות עומק, דיוני מקרים המסוכמים מהעתונים הבינלאומיים המובילים, המעניקים גם תמונה עמוקה ורחבה יותר, וגם פרקטיקה (בעיקר דרך דיוני המקרים) , ובדי להטמיע את הידע , משולבות גם שאלות השתלמות המאפשרות לרופאים לצבור נקודות CME מטעם המועצה המדעית של הר”י. השירות הזה של הג’ורנאל קלאב המוגדר כשירותי “פרמיום” הוא אגב בתשלום, ואנו גאים לציין שאלפי רופאים ואנשי מקצועות אחרים עושים בו שימוש בין אם התשלום מבוצע באופן אישי או דרך המוסד/איגוד שבו חבר איש המקצוע, מה שנותן כמובן חיזוק לאיכות המידע.

  • ייצוג מאגר איפוקרטס בישראל מאגר המידע של איפוקרטס נחשב לאחד המובילים בעולם והוא כולל מאגר תרופות, מערכת לבדיקת אינטראקציות בין תרופתיות, מאגר אבחנות/אינדיקציות, מחשבונים רפואיים, טבלאות עזר ועוד.  יש כאן מגוון רחב של כלים מקצועיים שכל איש מקצוע זקוק להם מפעם לפעם. השירות מוענק ללא תוספת עלות לחברי הג’ורנאל קלאב של אי-מד.  זהו שירות ייחודי בעל ערך רב שלא קיים באתרים המתחרים.

  • בתי ספר אינטרנטיים – נכון שיש גם לחלק מהאחרים אך גם כאן היינו הראשונים ונותרנו המובילים בהא הידיעה של התחום. כיום אנו עם קרוב ל-30 קורסים אינטרנטיים, היקף שאף אחד ממתחרינו אינו מתקרב אליו. אבל לא רק הכמות … הייחודיות של הקורסים בבית הספר האינטרנטי שלנו, ה-ISTUDY , הוא בכך שהם כוללים גם האפשרויות הבאות :


    • התייעצות מול מומחים– כל משתתף בקורס יכול לפנות ישירות לאחד ממרצי הקורס ולברר מולו סוגיות הקשורות לשיעור שהעביר. את הדיאלוג יוכלו לאחר מכן לראות באתר כל המשתתפים ולהפיק ודאי תועלת מכך. 


    • קיום דיון בין משתתפים בפורום פעיל   בכל אחד מהקורסים משתתפים בין מאות לאלפים של אנשי מקצוע שבחרו להשתתף באותו קורס. יש כאן למעשה “פלטפורמה” נפלאה לקיים דיונים, התייעצויות שבו יכולים להשתתף כל משתתפי הקורס, המרצים והתלמידים.


    • הצגת שוטפת של העדכונים האחרונים בנושא  הקורס –  באופן אוטומטי כל המחקרים והעדכונים האחרונים בתחום המקצועי של הקורס מוצגים בדף הבית של אתר הקורס ואף משוגרים אחת לתקופה לתלמידים בקורס, דבר שודאי מאפשר התעדכנות קבועה ושיטתית בתחומי הקורס הנלמד.


    • קהילות פעילות – כתוצאה מכך הופכים הקורסים האינטרנטיים שלנו להיות קהילות פעילות של אנשי מקצוע שיש להם עניין משותף בתחום רפואי מסוים  עם אפשרות להתעדכנות, לבירור סוגיות, לדיונים וכמובן גם לעיין בעת הצורך בשיעורים. 


    • הכרה ושת”פ עם קופות – לאור איכותם הגבוהה והאפשרויות שהם מציעים הגענו להסכמה עם כל הקופות על שילוב הקורסים במסגרת מערכי ההדרכה הפנימיים של הצוות הרפואי.

    10. איגודים מקצועיים הקשר עם האיגודים המקצועיים הוא חשוב ומהותי בעינינו. למיטב ידיעתנו אנו קשורים למספר הגדול ביותר של איגודים מקצועיים פעילים וממשיכים לפעול במרץ בכדי להרחיב את מס’ האיגודים שאנו מנהלים את הפעילות האינטרנטית שלהם. לשם כך פיתחנו גם כלים המיועדים לתת לאותם איגודים שאנו עובדים איתם ערכים מוספים יחודיים, וזאת מעבר להפעלת אתר יעיל ומעוצב היטב… השירותים היחודיים  לאיגודים “שלנו” כוללים :


    • דפי בית אישיים לשיפור התקשורת מול  עמיתים וקהל בחסות האיגוד המקצועי זה פיצ’ר חדש יחסית אך כבר כמה אלפי רופאים ממס’ איגודים מובילים מנצל אותו.

    •  שימוש במערכת הרשמים האלקטרונית שפיתחנו (MESS)  לצורך איסוף מידע  קליני על מטופלים רלבנטים (כנו ראומטולוגיה , המרעות קצב , החלפות מסתם אורטלי בצינתור)

    •  ניהול ספריית הרצאות איגודית

    • ניהול והפעלת מערכת של הצגות מקרים מחלקתיות

    • שימוש במערכת הלימוד האלקטרוני לצורך הדרכת מתמחים

    • שימוש בתכני אי-מד לצורך בניית ג’ורנאל קלאבים איגודיים  

    11. הומור רפואי ! –   כן, אנחנו חושבים שזה לא רק נחמד ו-FUN אלא שזה אפילו חשוב. מערכת האתר בוחרת מידי שבוע סרטונים ברשת (ונצברו כבר מאות רבות הנמצאים במאגר המאפשר חיפוש קל) אשר מציגים את הרפואה מהצד ההומוריסטי יותר שלה, כולל הומור עצמי… גם בכך נדמה לנו שאנו יחודיים וגם אם איזשהו אתר אחר העלה כמה סרטונים בעניין הזה הכמות , ואיכות הבחירה בהחלט קובעים…

    ומה מבחינת התעשייה ?  בכדי שניתן יהיה לעשות שימוש אופטימלי ואפקטיבי בעובדה שהרייטינג גבוה , פיתחנו גם כמה כלים יחודיים לתעשייה :  

  • התאמת פירסום לתוכן – אפשרות   להתאים ולתזמן הופעת הקליפ/מעברון הפירסומי על פי התוכן של הכתבה/אייטם שהגולש צופה בו, דבר שמעלה את האפקטיביות באופן משמעותי ביותר שכן הן הקהל המקצועי שנחשף לקליפ/מעברון הוא בודאי הרלבנטי ביותר (שכן בחר לעיין באייטם שקשור ישירות לנוצר שמפרסמים) והן בשל השימוש בקליפים/מעברונים (טריילרים) שזהו כלי ?חזק?  מאוד מבחינת פרזנטציה והצגה על המסך.  כאמור השיטה הפרסומית הזו ייחודית לנו בלבד.

  • קידום תכנים התומכים במוצר בצורה מקצועית ואתית שיטת הפירסום ב”פוקוס” הייחודית לנו הכוללת גם חסות לפאנלי מומחים , הרצאות , וכמובן סקירות וכתבות אשר גם משוגרת בדיוור מיוחד ישיר לאנשי המקצוע הרלבנטיים מאפשרת קידומם של תכנים מדעיים רלבנטים בצורה אפקטיבית מאוד, ויחד עם זאת אתית , והכי חשוב הקהל המקצועי מקבל את העדכונים הללו כעדכונים מקצועיים ולא פירסומת.  יש לציין כאן שבמסגרת שיתוף הפעולה שלנו עם אתר DOCTORS.CO.IL קיימת אפשרות להרחבת הפוקוס גם לקהל הרחב לאתר ביצוע ההתאמות הנדרשות מבחינת תכנים ופירסום.

  •   מרכזי המידע והשירות (ממו”ש) הפרוייקט הזה מאפשר לכל מנהל מוצר/שירות ליצור חשיפה עניינית למידע על המוצר שלו, לדאוג ישירות לעדכון המידע ולשפר גם את התקשורת עם הקהל המקצועי, וכל זאת בעלות זניחה.  לפרוייקט יש גם ערך רב עבור הקהל המקצועי.

  • מערכת דיוור מתקדמת אנו עושים שימוש בדיוורים מיוחדים במערכת ייחודית (“אקטיבטרייל”)  המאפשרת זיהוי פתיחות מייל, הקלקות וביצוע חתכים בהתאם לצורך שיגור דיוור חוזר למי שלא פתח, שיגור דיוור המשך למי שכן וכד’.

  • שיחת נציג מקוונת –   פיצ’ר ייחודי זה מאפשר קיום שיחת נציג/רופא בצורה וירטואלית באמצעות קליפ מולטימדיה קצר וקבלת תגובה של הרופא לשאלת משוב.
  • 0 תגובות

    השאירו תגובה

    רוצה להצטרף לדיון?
    תרגישו חופשי לתרום!

    כתיבת תגובה

    מידע נוסף לעיונך

    כתבות בנושאים דומים

    הנך גולש/ת באתר כאורח/ת.

    במידה והנך מנוי את/ה מוזמן/ת לבצע כניסה מזוהה וליהנות מגישה לכל התכנים המיועדים למנויים
    להמשך גלישה כאורח סגור חלון זה